Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Mô tả công việc
This role coordinates customer technical team and in- house product/development/support team to classify/solve incidents, reporting to the HSO. The candidate must be self- initiating and have hands- on experiences of services management processes. This role will work with Management to successfully deliver product and services
The responsibilities of the individual in this position include:
Lead the investigation of incidents to determine the root causes and prevention
Coordinate with appropriate departments/ team (Product/ Development/Support team) for the efficiency incident handling
Conduct / Feedback to internal for improvement and optimization with post- mortem
Participate in incident management, problem management and other service management processes.
Provide technical support and troubleshooting assistance to resolve the issue
Customer Satisfaction and Relationship
Schedule and conduct support sessions across multiple teams.
Allocate resources to promptly address incidents and support activities and ensure effective resource utilization
Responsible for delivering solutions to problems agreed upon by stakeholders
Ensure comprehensive documentation of incident details, known error issue and outcomes
Yêu cầu công việc
Yêu cầu công việc
Excellent stakeholders’ communication and management in English.
Analytical skills, critical thinking abilities and stress management techniques for evaluating situations and navigating the pressure of incident management.
Excellent troubleshooting and root cause analysis skills.
Advanced knowledge and experience in service management framework such as ITIL,
Technical experiences in Cloud Computing (SDN, CDN), Linux, Network, virtualization
Proven ability to employ holistic approaches and look at long term solutions
Quyền lợi
Opportunities to challenge and develop your career
Professional working environment
Public holiday and Annual leave in accordance with the Vietnamese labour law
Competitive package
Opportunity to participate in stock option program.
Premium Healthcare
Social insurance, health insurance, unemployment insurance as labor law stipulated
Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-08 19:00:03
SkyLab tin vào sự kết nối và mạng lưới vạn vật
Về chúng tôi
SkyLab là một công ty hiệu suất kỹ thuật số đang cách mạng hóa cách quản lý dữ liệu, nội dung, ứng dụng và khối lượng công việc trên môi trường đám mây lai. Nền tảng XaaS cải tiến sẵn sàng cho 5G của SkyLab, FusionFlow™, trao quyền cho các khách hàng và đối tác doanh nghiệp của chúng tôi khởi chạy và mở rộng quy mô các ứng dụng và dịch vụ an toàn trên toàn cầu. Nó đã được các nhà cung cấp dịch vụ viễn thông lớn triển khai để hỗ trợ các trường hợp sử dụng nhạy cảm với độ trễ 5G tiên tiến, cung cấp khả năng phối hợp liền mạch trên các môi trường kết hợp và nhiều đám mây.
Nhóm SkyLab bao gồm các chuyên gia trong ngành và chuyên gia về cơ sở hạ tầng trung tâm dữ liệu, IaaS, PaaS, mạng phân phối nội dung, phát triển phần mềm, truyền thông có dây và không dây và các lĩnh vực kỹ thuật.
Mẫu khách hàng hiện tại của chúng tôi: HDB Singapore, các cơ quan chính phủ khác nhau, nhà cung cấp dịch vụ toàn cầu và công ty viễn thông.
Review SkyLab
Phúc lợi cơ bản, yêu cầu công việc cao, môi trường dễ gây áp lực kéo dài
Môi trường startup năng động, quyền lợi rõ ràng, phù hợp người chủ động
Chính sách nhân sự gây mất động lực, nhân viên dễ bị thay thế nhanh chóng
Bạn làm việc tại SkyLab? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn