Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Summary:
The General Manager/ Residence Manager is responsible for the planning, developing and articulation of corporate goals; He/she plans, develops and establishes policies and objectives of the organization in accordance with Board directives and corporation charter.
Responsibilities:
· Strategic Communication: Effectively communicate (both in professional Vietnamese and English language) corporate goals to internal and external stakeholders.
· Strategic Planning: Collaborate with departmental heads to formulate strategy and policies, plan objectives, and establish responsibilities and procedures to achieve goals.
· Financial Oversight: Direct and coordinate the development of financial programs to fund new projects, maximize returns on investments, and increase productivity.
· Performance Evaluation: Evaluate the performance of executives to ensure compliance with established policies and objectives.
· Legal Compliance: Ensure the organization complies with relevant legislation, such as the Companies Act and Land Titles regulations.
· Regulatory Liaison: Liaise with relevant authorities, including the Land Titles Registry and the Urban Redevelopment Authority (URA).
· Financial Signatory: Act as a cheque signatory jointly with the Chief Executive Officer or Financial Controller.
Yêu Cầu Công Việc
1. Degree in Business Administration
2. Experience:
At least eleven years of relevant experience in a similar capacity, with 5 years in the property development or management environment.
3. Competencies:
- Managerial Knowledge in the Hospitality Industry.
- Excellent spoken and written English.
4. Personal attributes:
Confident, Visionary, Outgoing personality, Possess leadership capabilities, Respectable.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phúc lợi:
1. Lunch allowance
2. 16 paid days on leave per year
3. Full insurance regime under current labor law, plus Premium health care insurance ( insurance)
4. Salary review once per year (for promotion & market adjust purposes)
5. 13th - month salary
6. Professional training and personnel activities - Lương: Cạnh tranh
SOMERSET SERVICED RESIDENCE là nơi ở dịch vụ dành cho các giám đốc điều hành và gia đình họ đang tìm kiếm sự cân bằng giữa công việc và cuộc sống. Nó cung cấp một ngôi nhà ấm áp và đầy phong cách với các tiện nghi giải trí, hoạt động phong cách sống và dịch vụ hỗ trợ kinh doanh. Là nơi nhận được sự giúp đỡ để nhanh chóng hòa nhập vào thành phố, kết bạn và chia sẻ kinh nghiệm gia đình.Hãy tưởng tượng tương lai của bạn với Ascott. Cam kết của chúng tôi là đảm bảo thành công thông qua việc xây dựng mối quan hệ lâu dài. Cùng nhau, chúng tôi làm việc với các đối tác phát triển của mình để tìm ra giải pháp tối ưu cho từng thị trường. Hưởng lợi từ kinh nghiệm chuyên môn và sự hỗ trợ nhiều năm của chúng tôi với tư cách là nhà điều hành nhà nghỉ lớn, vì chúng tôi tối ưu hóa bí quyết độc đáo của mình để tăng hiệu suất hoạt động của cơ sở kinh doanh.