Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
Speed JSC cung cấp các giải pháp POS, PMS và Retail hàng đầu tại Việt Nam từ năm 2007, chúng tôi là một trong những công ty về POS vào thị trường sớm nhất. Các đối tác quốc tế như PAR Tech (Mỹ), Hanasis (Hàn Quốc), CHD (Latvia) và IBM giúp Speed JSC chuyển giao công nghệ quản lý tốt nhất đã được sử dụng tại hơn 50,000 nhà hàng toàn thế giới. Kết hợp giải pháp đã được kiểm chứng hiệu quả và kinh nghiệm vận hành nghiệp vụ tại thị trường Việt Nam, Speed JSC đã làm tốt công việc hướng dẫn và tư vấn việc vận hành ngay ngày khai trương. Với kiến thức và kinh nghiệm thực tế, Speed JSC giúp các khách hàng tại Việt Nam về các đặc trưng thị trường, việc gì thực tế chấp nhận và việc gì không, giải pháp tốt nhất trong qui trình quản lý giao dịch, gia tăng độ tin cậy và doanh thu. Ngoài ra quản lý chi tiết với kế toán, phòng chống thất thoát, và hiệu chỉnh các báo cáo, phân tích dữ liệu giúp cho việc xem xét và phân tích hiệu quả đầu tư nhanh chóng