Mô tả công việc
- Be responsible for ensuring a consistently high standard of customer service within Front Office, and also always maximize the room revenue and profit through commercial management.
- Ensure Front Office operates with a sales attitude, and all personnel are aware of sales opportunities with the hotel which will assist with the maximization of revenue.
- Ensure all Front Office team member are fully aware of most current benefits of the hotel programs and offers, in order to promote to the guests.
- Clarify duties and responsibilities of Front Office personnel and ensuring that workflow is in logical order.
- Ensure that all guests experiencing a problem receive an appropriate response, any promised compensation is delivered and all guests receive appropriate follow up in a timely and professional manner.
- Develop departmental training and activities in order to continuously improve subordinate skills and knowledge.
- Conduct regular room and floor inspections to ensure quality standards, complete necessary engineering job order or housekeeping cleaning requests and monitor the results.
- Maintain excellent communication within the department and among the other departments.
Quyền lợi được hưởng
1. Salary and Allowances
Full Salary & monthly Service Charge in probation period.
Meal allowance in probationary period.
Support to relocation allowance by ranks.
Home Visit allowance
2. Benefits
Supported housing staff with full amenities and entertainment area.
Support shuttle bus to Hotel.
Support for 2 meals during the work shift.
Uniforms are provided according to Hotel standards.
International working environment, join courses of Hotel Standard
3. Insurance policy
Insurance according to the provisions of Labor law
Healthcare insurance
Yêu cầu công việc
- POSITIVE ATTITUDE
- TEAM SPIRIT
- Bachelor degree in Hotel Management, or related fields.
- At least 3 year experience in Front Office management in international hotels.
- Hotel pre-opening experience is a plus.
- Strong in driving results and problem solving skills.
- Strong in inter-personality skill and outgoing, friendly.
- High sense of responsibility and integrity.
- Excellent oral and written English communication.
Yêu cầu hồ sơ
Tel: 0254.3837.888 (Hạ)
Với lịch sử 20 năm hình thành và phát triển, CÔNG TY PHÁT TRIỂN CÔNG NGHỆ THÁI SƠN đã trở thành đơn vị hàng đầu về cung cấp phần mềm và các giải pháp công nghệ thông tin phục vụ quản lý cho doanh nghiệp trong lĩnh vực dịch vụ công như: Hóa đơn điện tử, Thuế điện tử, Hải quan điện tử, Bảo hiểm xã hội điện tử,...
Với lực lượng nhân sự hỗ trợ chuyên nghiệp phủ rộng toàn quốc và các trung tâm hỗ trợ chuyên nghiệp 24/7 tại Hà Nội, TP. Hồ Chí Minh, TP. Đà Nẵng, TP. Bình Dương, TP. Biên Hòa.
Trên 100.000 doanh nghiệp đang sử dụng các phần mềm và dịch vụ, tiêu biểu có thể kể đến: Samsung, Coca-Cola, Toyota, Yamaha, Big C, Aeon Mall, Grab, DHL, Golden Gate, Honda,…
Công ty Phát triển công nghệ Thái Sơn vinh dự 3 năm liên tiếp nhận giải thưởng Sao Khuê trong lĩnh vực Thuế và Hải quan và nhận nhiều bằng khen, giấy khen của các cơ quan Trung ương và địa phương như: Bằng khen của Bộ Tài chính, Giấy khen của Tổng cục Hải quan, Giấy khen của Cục Hải quan Hà Nội, Cục Hải quan Bình Dương, Đồng Nai …