Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Expertise in designing, developing, and maintaining large enterprise Salesforce platforms/applications with various integration levels and a combination of all marketing / sales /service clouds needed.
- Expertise in defining large enterprise software systems and mapping use cases into the desired solution architecture.
- Communicate with Customer/onsite team to get/clarify the requirements via email/telephone/video conference.
- Participate in the planning/analysis of business requirements for system changes and enhancements.
- Provide the guidelines on coding standards to team members, review their code and define deployment process.
- Recommend solutions in order to improve the quality and performance of projects and help to ensure that the delivery meets customer’s expectations.
- Write technical and user guide documentations.
- Ability to conceptualize, design, and execute proof of concept projects. Demonstrate success in the initial POC work to establish integrations from Salesforce to AI/BI applications.
- Capable of leading a team during the implementation, deployment and run operation.
Yêu Cầu Công Việc
- Good written and verbal skills in English (mandatory). Excellent communication and collaboration skills. French speaking is a plus.
- 3-5 years of relevant work experience in consulting and implementing Salesforce projects.
- Integrations from Salesforce to AI/BI applications is a plus.
- Experience in Apex, Aura/Lightning Web Component, Automation Tools (Flow, Approval Process, etc.), Experience Cloud, Einstein AI, Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, etc. How to apply AI in Salesforce configuration and development.
- Knowledge of Salesforce consultant, configuration such as permissions, data access controls, reports, dashboards, etc.
- Experience in APIs and integrations.
- Experience working on an Agile development team.
- Experience in software development and tools/frameworks (Java, Azure, Python, React, etc.) outside of the Salesforce ecosystem.
- Good at analyzing & problem solving, teamwork, generates enthusiasm among team members.
- Experience in insurance projects is an advantage.
- Experience in branching, merging development and deployment process (CI/CD).
- Salesforce certificates are an advantage
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Với lịch sử 20 năm hình thành và phát triển, CÔNG TY PHÁT TRIỂN CÔNG NGHỆ THÁI SƠN đã trở thành đơn vị hàng đầu về cung cấp phần mềm và các giải pháp công nghệ thông tin phục vụ quản lý cho doanh nghiệp trong lĩnh vực dịch vụ công như: Hóa đơn điện tử, Thuế điện tử, Hải quan điện tử, Bảo hiểm xã hội điện tử,...
Với lực lượng nhân sự hỗ trợ chuyên nghiệp phủ rộng toàn quốc và các trung tâm hỗ trợ chuyên nghiệp 24/7 tại Hà Nội, TP. Hồ Chí Minh, TP. Đà Nẵng, TP. Bình Dương, TP. Biên Hòa.
Trên 100.000 doanh nghiệp đang sử dụng các phần mềm và dịch vụ, tiêu biểu có thể kể đến: Samsung, Coca-Cola, Toyota, Yamaha, Big C, Aeon Mall, Grab, DHL, Golden Gate, Honda,…
Công ty Phát triển công nghệ Thái Sơn vinh dự 3 năm liên tiếp nhận giải thưởng Sao Khuê trong lĩnh vực Thuế và Hải quan và nhận nhiều bằng khen, giấy khen của các cơ quan Trung ương và địa phương như: Bằng khen của Bộ Tài chính, Giấy khen của Tổng cục Hải quan, Giấy khen của Cục Hải quan Hà Nội, Cục Hải quan Bình Dương, Đồng Nai …