Mô tả công việc
Managing Work, Projects, Policies, and Standards for Purchasing Across Departments
• Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered
• Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.
• Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.
Demonstrating and Applying Accounting Knowledge to Purchasing Operations
• Demonstrates knowledge of job-relevant issues, products, systems, and processes.
• Uses computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information
Supporting Purchasing Operations
• (Ensures performance reviews are completed on a timely basis for supervisors and non-management employees)
Maintaining Finance and Accounting Goals
• Ensures profits and losses are documented accurately
• Achieves and exceeds goals including performance goals, budget goals, team goals, etc
• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
Managing Discipline Work, Projects, and Policies
• Communicates a clear and consistent message regarding departmental goals to produce desired results
Property Operations, Profitability, Safety Standards and Work Procedures and Additional Responsibilities
• Presents ideas, expectations and information in a concise, organized manner
Additional Responsibilities
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Attends and participates in all pertinent meetings
• Provide direction and assistance to other organizational units regarding accounting and budgeting policies and procedures, and efficient control and utilization of financial resources.
• Complete any other assignments given by superiors
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
- Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
- National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
- Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Finance and Accounting or related fields
- Purchasing experience area, especially in 5 star hotel/resort
- Be well-organized and be able to multi task
Yêu cầu hồ sơ
Nhen nhóm ý tưởng từ năm 2015 và bắt đầu chính thức thành lập từ ngày 14/9/2017, trải qua hơn 7 năm hình thành và phát triển, Thành Vinh Holdings luôn nỗ lực không ngừng để khẳng định vị thế trong lĩnh vực E-commerce.
Với đội ngũ nhân sự trẻ, nhiệt huyết, luôn giữ tinh thần khởi nghiệp như những ngày đầu, Thành Vinh Holdings đã tự phát triển cũng như hỗ trợ các đối tác thực hiện nhiều dự án ở khắp các nước trong khu vực Đông Nam Á (SEA)
Thành Vinh Holdings luôn mong muốn thúc đẩy và hình thành chuỗi các doanh nghiệp E-commerce 1 cách chuyên nghiệp, bền vững và là nền móng vững chắc hỗ trợ cho các nhân tài mong muốn khởi nghiệp trong lĩnh vực này. Trong tương lai, với bộ máy đào tạo uy tín, chất lượng, Thành Vinh Holdings sẽ cung cấp một nguồn nhân lực có kỹ năng, kinh nghiệm và thái độ làm việc tốt cho các đối tác, công ty, doanh nghiệp trong ngành, đồng thời tạo ra nhiều công việc có thu nhập cao cho người Việt.
Review THÀNH VINH HOLDINGS
Công ty lách luật (RV)
Công ty kém chất lượng (RV)
Cty nhiều nhân viên trẻ, lương thưởng cạnh tranh