Việc làm Timo

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Timo
[HCM] Call Center (Inbound)
Timo
2.0
1 đánh giá 12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 17
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 17
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Mới Tốt Nghiệp
Ngày đăng tuyển: 21/02/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/03/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 258 Đường Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Vo Thi Sau Ward, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Full benefits container and salary during probation
Premium health care insurance & Other benefits container as per stated in Vietnamese Labor Law
Competitive salary and learning culture

Mô Tả Công Việc

About Timo
Everybody dreams of being rich(er) and fears being poor. Timo supports you in achieving this dream. Financially, we support across the 5 functions of money: moving, managing, accessing, growing, and protecting your money.
Being rich however means more than just having a lot of money. Enjoying a rich life includes making money more fun and emotional by embedding banking services into your lifestyle and within your social circle to unlock a truly rich life.

What you will be doing
+ Fully support customers via phone calls and other communication channels such as Email, Facebook, Zalo…
+ Resolve problems, complaints by clarifying issues, explore the answers and alternative solutions, implement solutions to satisfy customer’s needs.
+ Other major duties such as lock card, active card/account, notify transactions or account balance/customer’s card…
+ Use the corresponding etiquette on the telephone and other live channels to satisfy and please customers.
+ Provide innovative offers to improve the quality service of Contact Center.
+ Ensure adherence to the defined Operation process, instructions related to Anti-money laundering (AML) and know your customer (KYC), code of conduct & rules of The Company.
+ Take part in building procedures and regulations for projects related to Contact Center.
+ Implement tasks allocated by Contact Center Manager

Yêu Cầu Công Việc

Your skill and experience:
+ Having Financial Institution experience is a plus.
+ Excellent verbal communication skills, speaking clearly and succinctly, required English language proficiency.
+ Candidates must be able to perform job functions independently or as part of a team and have problem-solving skills to solve a diversity of customer issues.
+ Being able to work in shifts 24/7, Timo service is available for our customers 365 days a year.
+ Work in HCMC and desire to work in a newly established project with high pressure and productivity achievement.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 412 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường 05, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Mọi người đều mơ ước được giàu có và sợ nghèo. Timo hỗ trợ bạn đạt được ước mơ này. Về mặt tài chính, chúng tôi hỗ trợ 5 chức năng của tiền: di chuyển, quản lý, tiếp cận, phát triển và bảo vệ tiền của bạn. Tuy nhiên, giàu có không chỉ có nghĩa là có nhiều tiền.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

Tận hưởng một cuộc sống giàu có bao gồm việc kiếm tiền vui vẻ và cảm xúc hơn bằng cách đưa các dịch vụ ngân hàng vào lối sống và vòng kết nối xã hội của bạn để mở ra một cuộc sống thực sự giàu có.

Những nghề phổ biến tại Timo

Bạn làm việc tại Timo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Timo

Timo

Click để đánh giá