About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
Được thành lập năm 1990, Công ty TNHH Cao Su-Nhựa Thanh Bình (PERUBCO), nay là Tổng Công ty Cao Su-Nhựa Thanh Bình – PERUBCO GROUP được xem là một trong những công ty sản xuất cao su kỹ thuật hàng đầu Việt Nam, cung cấp các sản phẩm chất lượng cao, hiệu quả kinh tế và đáp ứng các thông số và yêu cầu khắt khe của khách hàng trên toàn thế giới. Hiên nay, Tổng Công ty Cao Su-Nhựa Thanh Bình – PERUBCO GROUP bao gồm 8 thành viên, hoạt đông mật thiết và chặt chẽ trong công tác sản xuất trong ngành công nghiệp cao su-nhựa kỹ thuật