Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Customer Support (30%)
· Collect feedback from customers via multiple channel, transfer and follow up request with the relevant teams for continuous improvement.
· Troubleshoot and resolve issues include but not limited on customer experience, billing inquiries, system operation, business corporate inquiries…
· Prepare, improve guideline for users
Operation (60%)
· Identify, follow and report issues to proactively fix problems.
· Manage product delivery activity from IT team to customer, includes testing, training, feedback analysis and timeline.
· Reconciliation data and provide insight, manage the number related with business perspective.
· Paperwork: Prepare payment documents, Minutes of Controls, proposals, ...
· Other project assignments
Process Improvement (10%)
· Maintain workflows to improve efficiency and proficiency.
· Create and maintain documentation for internal processes and tools.
Yêu Cầu Công Việc
- More than 5 years experience in operations or business departments
- Preferably in software product or related customer support and tech major.
-Customer service skills: attentiveness, empathy, patience and consistency, persuasion, immaculate telephone manners and communication skills.
-Logical thinking ability, business abstraction, technical understanding and the ability to establish effective communication with other departments on technical issues for implementation
-Proficient in understanding systems, and business context, with the ability to quickly grasp procedures, workflows, and system logic.
-Proficiency in defining and troubleshooting common technical issues related to application platforms.
-Excellent communication and interpersonal skills.
-Good command of spoken and written English.
-Ability to build strong relationships with clients and internal teams.
-Strong analytical thinking and problem-solving skills.
-Proactive and resourceful with a "get things done" attitude.
-Ability to work independently and as part of a team.
-Excellent attention to detail and commitment to quality.
-Able to support Hotline on public holidays and weekends.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Trang Thiết Bị Y Tế Trần Danh là nhà cung cấp và phân phối các dòng sản phẩm hóa chất, trang thiết bị y tế dùng trong chẩn đoán, xét nghiệm lâm sàng,...
Chúng tôi là đối tác phân phối độc quyền và chính thức của các nhà sản xuất hàng đầu trên thế giới với các dòng sản phẩm toàn diện, đáp ứng nhu cầu sử dụng của Quý khách hàng đến từ các bệnh viện, viện nghiên cứu, trung tâm y khoa,…
Sản phẩm của chúng tôi bao gồm:
- Hệ thống máy định danh vi sinh vật MALDI-TOF MALDI BIOTYPER
- Hệ thống máy xét nghiệm PCR, Real-time PCR
- Các bộ kits PCR, Real-time PCR phát hiện và định lượng tác nhân gây bệnh, Gene kháng kháng sinh
- Máy tách chiết DNA/RNA tự động
- Hóa chất sử dụng trong ngân hàng máu và miễn dịch huyết học, HLA SSP-PCR
- Hóa chất nội kiểm và hóa chất ngoại kiểm tra chất lượng xét nghiệm lâm sàng
- Phần mềm quản lý chất lượng nội kiểm phòng xét nghiệm lâm sàng 24/7