Mô tả công việc
- Online sale management
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Make the sale plan base on MD's plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior - Cash Management
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses - Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Identify potential staff for succession planning purposes
- Build and promote team work spirit - Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using - Other duties
- Opening & closing Store
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- Prefer 3 years experience as the same position
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Teamwork skill: Actively promote team work
- Leadership: Acting leadership by example
- Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment, dynamic.
- Opportunities for advancement and career development
- Competitive salary and benefits.
- Participate in full social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law.
- Training and capacity development program.
- Discount on purchases at AEON supermarket system.
- Health care insurance, Teambuilding, exciting Trade Union activities
Tazama Premium Care hoạt động với tôn chỉ vì sức khoẻ cộng đồng phụ nữ, có uy tín nhiều năm trên thị trường với hơn 200.000 khách hàng trung thành. Tazama Premium Care tập trung chuyên sâu về sức khoẻ sinh sản và sức khoẻ giới tính nữ. Công ty với quy mô trụ sở 7 tầng tại HN (700m2) và 4 tầng tại TPHCM (640m2) được thiết kế hiện đại, tiện nghi, độc đáo có 102 tại Việt Nam. 2022, công ty muốn mở rộng thị trường khách hàng là phụ nữ (25-50 tuổi) tại thị trường tp.HCM. Mức lương và phúc lợi của công ty đáp ứng phù hợp với những ứng viên có năng lực và tâm sức, đủ tầm nhìn và sự phát triển cho nhân sự trong tương lai. Xin liên hệ bộ phận tuyển dụng: Ms.Dung để biết thêm thông tin chi tiết về các vị trí tuyển dụng trong công ty.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2015
Mission
Trung tâm Công nghệ cao Tazama Premium Care hoạt động với tôn chỉ vì sức khoẻ cộng đồng phụ nữ, có uy tín nhiều năm trên thị trường với hơn 200.000 khách hàng trung thành. Tazama Premium Care tập trung chuyên sâu về sức khoẻ sinh sản và sức khoẻ giới tính nữ.