Mô tả công việc
1. Engaging leadership that inspires and empowers the VIP services staff.
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Tazama Premium Care hoạt động với tôn chỉ vì sức khoẻ cộng đồng phụ nữ, có uy tín nhiều năm trên thị trường với hơn 200.000 khách hàng trung thành. Tazama Premium Care tập trung chuyên sâu về sức khoẻ sinh sản và sức khoẻ giới tính nữ. Công ty với quy mô trụ sở 7 tầng tại HN (700m2) và 4 tầng tại TPHCM (640m2) được thiết kế hiện đại, tiện nghi, độc đáo có 102 tại Việt Nam. 2022, công ty muốn mở rộng thị trường khách hàng là phụ nữ (25-50 tuổi) tại thị trường tp.HCM. Mức lương và phúc lợi của công ty đáp ứng phù hợp với những ứng viên có năng lực và tâm sức, đủ tầm nhìn và sự phát triển cho nhân sự trong tương lai. Xin liên hệ bộ phận tuyển dụng: Ms.Dung để biết thêm thông tin chi tiết về các vị trí tuyển dụng trong công ty.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2015
Mission
Trung tâm Công nghệ cao Tazama Premium Care hoạt động với tôn chỉ vì sức khoẻ cộng đồng phụ nữ, có uy tín nhiều năm trên thị trường với hơn 200.000 khách hàng trung thành. Tazama Premium Care tập trung chuyên sâu về sức khoẻ sinh sản và sức khoẻ giới tính nữ.