Việc làm TYME Digital

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
TYME Digital
Senior Officer - Itsm Development And Incident Support
TYME Digital
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 24/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Ha Noi
- Ho Chi Minh

Mô tả công việc

Top 3 Reasons To Join Us
Excellent environment and team to help you grow.
Competitive salary and learning culture.
Premium health care for you and your family.
The Job

Join our forward-thinking and innovative ITSM team. We are seeking a dedicated ITSM Development and Incident Support Senior Officer to enhance our service management processes and provide exceptional incident support to multi countries in the digital banking industry.

Responsibilities:

  • Serve as the initial point of contact for incident response and resolution, ensuring high-quality support and minimal disruption while adhering to our Service Level Agreement (SLA) commitments to our clients.
  • Join the incident management team to analyze incident trends, identify underlying issues, and recommend improvements to prevent future occurrences across product portfolio teams.
  • Assist ITSM Lead to design, develop, configure, and maintain ITSM tools and modules, including incident, problem, service and change management including integration with other tooling systems.
  • Create and maintain documentation for ITSM processes, procedures, and configurations.
  • Provide training and guidance to users on ITSM tools and best practices.
  • Participate in the continuous improvement of ITSM strategies and methodologies.

Your Skills and Experience
  • Bachelor's degree in computer science, Information Technology, or related field.
  • Minimum of 2 years of experience in ITSM development and incident management.
  • Strong understanding of ITIL service management framework.
  • Experience with ITSM tools such as ServiceNow, JSM (Atlassian is an advantage), or similar platforms.
  • Proficiency in using integration and automation tools
  • Excellent problem-solving skills and the ability to work under pressure.
  • Strong communication and collaboration skills.
  • ITIL certification is preferred.

Why You'll Love Working Here
  • Meal and parking allowance are covered by the company
  • Full benefits and salary rank during probation
  • Insurances as Vietnamese labor law and premium health care for you and your family without seniority compulsory
  • Performance bonus up to 2 months
  • 13th month salary pro-rata
  • 15-day annual leave+ 3-day sick leave + 1 birthday leave + 1 Christmas leave
  • SMART goals and clear career opportunities (technical seminar, conference, and career talk) - we focus on your development
  • Values-driven, international working environment, and agile culture
  • Overseas travel opportunities for training and working related
  • Internal Hackathons and company's events (team building, coffee run, blue card...)
  • Work-life balance 40-hr per week from Mon to Fri

Yêu cầu công việc

IT Support, English

Quyền lợi được hưởng

  • Meal and parking allowance are covered by the company
  • Full benefits and salary rank during probation
  • Insurances as Vietnamese labor law and premium health care for you and your family without seniority compulsory
  • Performance bonus up to 2 months
  • 13th month salary pro-rata
  • 15-day annual leave+ 3-day sick leave + 1 birthday leave + 1 Christmas leave
  • SMART goals and clear career opportunities (technical seminar, conference, and career talk) - we focus on your development
  • Values-driven, international working environment, and agile culture
  • Overseas travel opportunities for training and working related
  • Internal Hackathons and company's events (team building, coffee run, blue card...)
  • Work-life balance 40-hr per week from Mon to Fri
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
HIU Tower, 215 Dien Bien Phu Street Ward 15, Binh Thanh District, Ho Chi Minh City

Tyme đang xây dựng các ngân hàng kỹ thuật số đa quốc gia với các giải pháp công nghệ cao và cảm ứng cao. Tyme Việt Nam là chi nhánh quốc tế của Tập đoàn Tyme với các hoạt động tại Hồng Kông, Việt Nam, Philippines và Nam Phi. Chúng tôi sở hữu nền tảng công nghệ và tài sản trí tuệ trên toàn cầu và hợp tác với các đối tác trong nước để ra mắt các ngân hàng kỹ thuật số mới. Đội ngũ của chúng tôi là sự pha trộn lý tưởng của các doanh nhân, kỹ sư và chuyên gia ngân hàng. Chúng tôi là những nhà xây dựng ngân hàng nối tiếp, những người hình dung lại tương lai kỹ thuật số của ngân hàng thông qua công nghệ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2016

Mission

Thế giới xứng đáng có một ngân hàng tốt hơn. Tại Tyme Group, chúng tôi đã cam kết trao quyền cho mọi người để phát triển thịnh vượng với các dịch vụ tài chính sáng tạo và chất lượng cao.

Những nghề phổ biến tại TYME Digital

Bạn làm việc tại TYME Digital? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TYME Digital

TYME Digital

Click để đánh giá