Mô tả công việc
• Oversee daily operations of the restaurant
• Create a positive customer experience by offering a high level of service.
• Resolve complaints and customer problems in an efficient and friendly manner
• Identify and assign duties to staff and s to meet objectives and consistently achieve excellent service.
• Monitor labor and product expenses to remain within budget and business gold
• Manage operations with integrity, passion, and knowledge while promoting the values and culture of the Commany.
• Estimate consumption, forecast requirements, and maintain inventory to control costs and minimize waste.
Yêu cầu công việc
• Previous experience in a management role at high-class restaurants (fine dining, VIP banquet…)
• Exceptional leadership and managerial skills
• Excellent customer service skills with a friendly and courteous demeanor
• Strong organizational skills and analytical skills
• Ability to handle high-stress situations and resolve conflicts
• Knowledge of food safety regulations and standards
• Experience with financial management and budgeting
• College degree or equivalent
Quyền lợi được hưởng
• Salary: highly competitive
• Health Insurance & other benefits as Vingroup policy
UHM GROUP là tập đoàn chuyên quản lý khách sạn về các lĩnh vực tư vấn, thiết lập, và vận hành, đào tạo các lĩnh vực nhà hàng, chuỗi nhà hàng , quán cafe, khách sạn, resort, căn hộ, xây dựng thương hiệu, tái cấu trúc doanh nghiệp. Với phương châm không ngừng nổ lực để mang lại thành công cho đối tác khách hàng, các dự án được tư vấn, setup, vận hành theo tiêu chuẩn thống nhất, được công nhận giúp cho khách hàng
UHM HOTELS GROUP là tập đoàn chuyên tư vấn, setup, quản lý điều hành khách sạn, resorts, condotel, nhà hàng, café, karaoke spa, massage, ...; tư vấn đầu tư, xây dựng thương hiệu, cung ứng nguồn nhân lực, tái cấu trúc doanh nghiệp. Với đội ngũ chuyên gia đến từ các nước hàng đầu trên thế giới như: Hà Lan, Anh, Australia, Singapore, Mỹ, Pháp, Thái Lan, .. UHM HOTELS GROUP không ngừng nỗ lực để mang lại thành công cho đối tác, khách hàng theo các tiêu chuẩn quốc tế đã được thống nhất và công nhận trên toàn thế giớin tâm nhất.