Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Within the operational targets set by the Head of Sales & Handling (F/GC), the local Manager Sales & Handling (F/GC-G) or local Manager Sales (F/GC-X), the Outside Sales Representative performs the following duties:
Sales and Relationship Management
· Achieves sales budget targets for assigned accounts.
· Creates rate offers, with and without guarantee of transportation.
· Enters into transportation agreements with customers.
· Identifies and manages opportunities with existing customers with the goal to negotiate new profitable business focused on long-term or regular business.
· Acquires new customers and identifies new business with the help of LCAG sales tools and external sources of information.
· Performs market and account analysis and develops action plans using customer relationship information and internal reports in cooperation with Inside Sales and Commercial Team.
· Organizes and performs sales visits including presentations to customers with the aim to market the LCAG product and service portfolio and involves Inside Sales Representative as required.
· Organizes customer events.
· Maintain customer data and captures sales activities in the CRM tool.
· Actively pushes the eChannel usage and promotes eAWB.
· Manages capacity agreements such as LTCs in co-operation with Revenue Management as described in the Sales Rule Book.
· (Re-) Negotiates special rate agreements and LTCs as pe Sales Rule Book considering market developments and customer’s performance.
· Develops and sells customer-oriented logistic solutions in collaboration with the Handling department and the Inside Sales Team.
· Shaer information about activities, offers, strengths and weaknesses of his customers with Commercial Manager, Inside Sales, Sales (&Handling) Manager and Key Account Management.
· Actively supports the local customer segmentation process.
· Acts as “touch point” for Claims and Complaints and transfers them to Regional Customer Solutions Team (CST), respectively to the Claims departments and/or the accounting team following the process. Promotes the usage of eClaims/Complaints.
General
· Performs all other duties assigned or delegated by supervisors.
Yêu Cầu Công Việc
Yêu cầu công việc:
- High school and bachelor is required. Master is desired.
- Industry knowledge: Logistics, Sales, Transportation.
- English Required.
- Advance IT knowledge, Proficient Ms Word, Excel, PowerPoint and outlook
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Lufthansa là một tập đoàn hàng không có hoạt động trên toàn thế giới. Tại Việt Nam, mảng kinh doanh của Network Airlines bao gồm Lufthansa German Airlines, SWISS, Austrian Airlines. Các hãng hàng không mang đến cho khách hàng những trải nghiệm cao cấp với các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao. Chiến lược đa trung tâm mang đến cho hành khách một mạng lưới tuyến đường toàn diện cùng với sự linh hoạt cao nhất có thể cho hành trình của họ đến Châu Âu và xa hơn nữa. Ngoài ra, các hãng hàng không thuộc Tập đoàn Lufthansa đang cung cấp các giải pháp du lịch xanh cho doanh nghiệp, trong đó tập trung vào Nhiên liệu Hàng không Bền vững là giải pháp giảm lượng khí thải CO2. Đối với mảng kinh doanh vận tải hàng hóa, Lufthansa Cargo đang theo đuổi mục tiêu trở thành hãng hàng không vận chuyển hàng hóa bền vững nhất thế giới. Để đạt được điều này, công ty dựa vào các công nghệ tiên tiến và đầu tư liên tục vào lĩnh vực bền vững.