Việc làm Văn Phòng Đại Diện Hansoll Textile

Cập nhật 21/11/2024 23:54
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Văn Phòng Đại Diện Hansoll Textile,ltd Tại Thành Phố Hà Nội
Purchasing Officer | Nhân viên mua hàng
Văn Phòng Đại Diện Hansoll Textile
14 việc làm 17 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

  • To ensure the timely procurement of all goods required by the hotel at the best available price and quality.
  • To ensure the implementation of purchasing policies and procedures.
  • To review purchase requisitions considering issues such as lead times, standardization, quantity discounts, and purchasing budgets.
  • To assist any Department in the hotel in formulating their material requirements and to use competitive bidding or other approved procedures to obtain the best price.
  • To engage in value analysis of currently purchased materials in an effort to achieve cost savings without sacrificing quality.
  • To check and manage the current supplier’s list by identifying potential suppliers and conducting vendor visits.
  • To review lower cost substitute materials with all departments.
  • To manage supplier relations for maximum mutual benefits.
  • Perform other related duties and special projects as requires by Head of Department both within and outside the Hotel.

Quyền lợi được hưởng

  • ALL Heartists card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide;
  • Develop your talent through learning programs by Accor Academy;
  • Opportunity to grow within the property and across the world;
  • Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities;
  • Year end bonus base on annual performance;
  • Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary);
  • Annual leave (+ 11 public holidays mentioned above);
  • Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance, paid by the employee during probation and 24/7 Personal Accident Insurance;
  • Parking fee;
  • 2 duty meals at Staff Canteen;
  • Uniform covered by the Hotel;
  • National under local contract (Vietnamese candidate only).

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's degree in Accounting, Hospitality Management, Business Administration, or a related field;
  • Have experience in purchasing or procurement, preferably in the hospitality industry.
  • Knowledge of inventory management systems;
  • Negotiation and interpersonal skills and strong attention to detail and accuracy;
  • Excellent reading, writing and oral proficiency in English language;
  • Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint);
  • National under local contract (Vietnamese candidate only).

Yêu cầu hồ sơ

Thank you for taking the time to express your interest in the job opportunity at Sofitel Saigon Plaza.

If you want to apply for this position, please send your online application to the Sofitel Saigon Plaza Hotel on Hoteljob or contact the email addresses Baohuyen.Nguyen (AT sign)Sofitel.com and Yen.Tran (AT sign)Sofitel.com.

Contact infor:

(+84) 28 3824 1555 (Ext: 7549)

Khu vực
Báo cáo

Văn Phòng Đại Diện Hansoll Textile,ltd Tại Thành Phố Hà Nội
Văn Phòng Đại Diện Hansoll Textile Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5 Tòa nhà HL, Ngõ 82 Duy Tân, Cầu Giấy, Hà Nội

Hansoll dệt may Ltd là một công ty dệt may toàn cầu sản xuất và xuất khẩu chủ yếu là dệt kim may mặc sang Hoa Kỳ, Châu Âu và Nhật Bản. Chúng tôi duy trì hoạt động tích cực ở Châu Á và Trung Mỹ.Được thành lập từ năm 1992, chúng tôi coi trọng 'tính toàn vẹn trong kinh doanh' và tin rằng sự tăng trưởng trong tương lai được hỗ trợ bởi con người của chúng tôi và do đó chúng tôi đầu tư vào phát triển và đào tạo nhân viên. Tất cả nhân viên chăm sóc lẫn nhau như một gia đình lớn.Tầm nhìn 2020 được tạo ra bởi Hansoll và nhân viên của mình, và mọi người đang làm việc chăm chỉ để đạt được nó.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Thành lập năm 2016

Mission

  • Tầm nhìn 2020 được Hansoll và các nhân viên của công ty cùng nhau tạo ra và mọi người đang nỗ lực làm việc để đạt được nó

Những nghề phổ biến tại Văn Phòng Đại Diện Hansoll Textile

Bạn làm việc tại Văn Phòng Đại Diện Hansoll Textile? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Văn Phòng Đại Diện Hansoll Textile

Văn Phòng Đại Diện Hansoll Textile

Click để đánh giá