Việc làm VIỄN THÔNG TÀI PHÁT

Cập nhật 05/04/2024 11:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
VIỄN THÔNG TÀI PHÁT
Senior Customer Service (Furniture)
VIỄN THÔNG TÀI PHÁT
3 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:

Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.

  • Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
  • Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
  • Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
  • Well understanding staff’s job requirement for back up:
  • · Receive new sample request making PO from customer.
  • · Send the sample shipping list to Planning for shipment
  • · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
  • · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
  • · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
  • · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.

Yêu Cầu Công Việc

·          Graduate level qualifications

·          Excellent communication skills both verbal and written English

·          Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)

·          At least one year experience in working and interfacing with ERP system

·          Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases

·          Customer Service experience not essential, but useful

Địa điểm làm việc

Bình Dương
47/4 ĐT743, Bình Chuẩn, Thuận An, Bình Dương

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

VIỄN THÔNG TÀI PHÁT
VIỄN THÔNG TÀI PHÁT Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
139A Nguyễn Du, P7 Gò Vấp

Công ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Viễn Thông Tài Phát chuyên cung cấp dịch vụ viên thông

Chính sách bảo hiểm

  • Đảm bảo về Hợp đồng lao động và hỗ trợ Bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia teambuilding tháng/quý/năm

Lịch sử thành lập

  • Ngày thành lập: 28/01/2019

Mission

Với phương châm hoạt động, “Uy tín – Chất lượng – Giá cả hợp lý”, Công ty TNHH TM – DV VIỄN THÔNG GIÁ RẺ thành lập, tồn tại và phát triển là nhờ sự tín nhiệm của Quý khách hàng. Chính yếu tố này, Công ty TNHH TM – DV VIỄN THÔNG GIÁ RẺ đã không ngừng phấn đấu hơn nữa để phát triển và đem lại sự hài lòng cho Quý khách.

Bạn làm việc tại VIỄN THÔNG TÀI PHÁT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo VIỄN THÔNG TÀI PHÁT

VIỄN THÔNG TÀI PHÁT

Click để đánh giá