Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Founded in 2013, Voodoo is a tech company that creates mobile games and apps with a mission to entertain the world. Gathering 800 employees, 7 billion downloads, and over 200 million active users, Voodoo is the #3 mobile publisher worldwide in terms of downloads after Google and Meta. Our portfolio includes chart-topping games like Mob Control and Block Jam, alongside popular apps such as BeReal and Wizz.
Role
We are looking for a Country/Regional Manager to join our Growth Team and play a key role in scaling our Creative production capabilities worldwide. This is an exciting opportunity for a high performing Operations / Strategy profile who is eager to take a new challenge and grow into a leadership role.
As a country/regional manager, you will be responsible for finding local vendors and build internal squads of creative operators to scale our production.
- Identify and partner with local vendors or studios who can produce engaging creatives to support our games portfolio
- Build one or several squads of creative operators, tapping into the best local talent pools of the region you will cover
- Create seamless workflows and processes to ensure production efficiency and highest creative impact on our products
- Prioritize and drive the creative production for multiple games based on product potential and user acquisition strategy
- Analyse creative performance using data-driven insights to refine and optimise strategies, and manage the performance of the external / internal teams you will manage
- Past experience in a fast-paced environment (consulting, start-up, etc.), if possible in performance marketing / mobile app industry
- You can work in autonomy and are eager to build up a business from scratch
- Understanding of performance marketing, including how creatives influence key metrics (CPI, ROAS, engagement rates).
- Excellent analytical and communication skills
- Fluent in English and the language of the region you will cover
Voodoo là một công ty công nghệ toàn cầu giải trí cho thế giới thông qua các ứng dụng và trò chơi mang tính biểu tượng. Chúng tôi trao quyền cho những nhà sáng tạo táo bạo để biến ý tưởng của họ thành hit.
Voodoo bắt đầu với ước mơ tạo ra những sản phẩm di động đầy cảm hứng. Với số không kinh nghiệm, chúng tôi đã tung ra một trò chơi đố vui ở Pháp — thể loại sai, thị trường sai, tư duy sai. Nó đã thất bại, nhưng chúng tôi đã học hỏi, thích nghi và tiếp tục tiến về phía trước.
Chúng tôi nhận ra giá trị của việc tạo mẫu nhanh: ra mắt một trò chơi mỗi tuần, thử nghiệm ý tưởng và thu thập dữ liệu. Điều này dẫn đến thành công lớn đầu tiên của chúng tôi, Paper.io, được tải xuống hơn 35 triệu lần và thu hút nhiều studio muốn hợp tác với chúng tôi.
Chúng tôi đã trải qua sự tăng trưởng bùng nổ, hợp tác với hơn 800 studio và tạo ra doanh thu 400 triệu đô la. Chúng tôi đã trở thành nhà phát hành trò chơi di động hàng đầu trên toàn thế giới. Đó là một thời gian căng thẳng và thú vị, tràn ngập sự tăng trưởng nhanh chóng và những thách thức mới.
Dự đoán những thay đổi của thị trường, chúng tôi đa dạng hóa thành các trò chơi thông thường lai và mở rộng sang các ứng dụng. Các quy định mới đã ảnh hưởng nặng nề đến hoạt động kinh doanh cốt lõi của chúng tôi, nhưng chúng tôi đã thích nghi bằng cách tập trung vào những gì thực sự quan trọng và cắt giảm những thứ kém hiệu quả.
Những nghề phổ biến tại Voodoo
Bạn làm việc tại Voodoo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn