Mô tả công việc
1. Contribute to the development and execution of the segment strategy plan and take a lead in defining, and owning, the specific implications for the country.
2. Develop and maintain a high level of project customer intimacy by cultivating strong relationships with the technical teams at strategic independent and other nominated key accounts within the segments across the country.
3. Co-operate with RD&I, QA & production teams to ensure all products of AkzoNobel (especially project portfolio) meet up-to-dated testing requirements/ newly-announced quality standards quality standards (Ministry of Construction & Ministry of Industry & Trade) which enable to win mega & S&M projects and competitive advantage vs competitors.
4. Work closely with Sales Team (retail & project) & Functional Teams to align on the commercial quality processes (excluding technical service) geared towards achievement of the segment financial and non-financial deliverables and robust control on quality management both Akzo & non Akzo sites.
5. Work closely with Asian Commercial Quality Team to align on the global/ regional commercial quality processes (excluding technical service) geared towards achievement of quality improvement & process robustness which much support to gain customer confidence on AkzoNobel quality & services.
6. Ensure that the product pipeline is managed effectively to efficiently deliver on committed dates as well as ensuring risks are managed to avoid negative market feedback.
7. Drive and coordinate for a robust value engineering pipeline based on future projected business that will deliver ongoing improvements in margins.
8. Ensure that the technical service team inputs fully and effectively to key supporting processes, e.g. CRM database accuracy in integrated business planning (IBP), opportunity management in the sales process and claims management process (RFW).
9. Control & ensure data integrity and accuracy for management team decision making process through IBP & CRM.
Yêu cầu công việc
1. Knowledge & Skills - preferred but not essential
2. Knowledge & Work Experience - referred Paints & Coatings industry, any B2B industry environment, customer / segment profiling, 3-5 years of work experience in technical services or quality control
3. Minimum Bachelor Degree in chemical engineering, chemistry or related field. Masters of Science in related field and/or business administration will be a strong preference
4. Skills - Leadership, managerial skills, stakeholder management, decision making, creating value propositions, communication and presentation, commercial and business acumen, basic understanding of financial concepts related to sales and cost to serve
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công ty của chúng tôi có hơn 6 năm kinh nghiệm trong việc khám phá mọi thứ. Việc chúng tôi luôn tìm cách đổi mới, đây chính là lý do các công ty lớn xem chúng tôi như những đối tác lâu dài. Chúng tôi luôn thay đổi những cách làm cũ và cùng nhau nắm bắt công nghệ mới thông qua thiết kế sáng tạo - luôn sự tập trung vào sự trải nghiệm tốt nhất của người dùng.
Làm việc với chúng tôi là một sự mạo hiểm đầy sáng tạo. Chúng tôi phụ thuộc rất nhiều vào sự hợp tác và làm việc nhóm để vượt qua khó khăn khi đưa các ý tưởng vào thực tế. Chúng ta sẽ luôn làm việc với nhau, dù bạn là khách hàng, đối tác hay đồng nghiệp. Mọi người đều đóng một vai trò quan trọng, vì mọi người có thể tạo sự khác biệt.
Review YOONG SOLUTION
Văn phòng có nhiều cây xanh. Chế độ lương và phúc lợi khá tốt (IT)
Nhân viên mới được chào đón như người nhà làm sợ luôn. Lần đầu tiên thấy đồng nghiệp như vậy (RV)
Công ty nên có nhiều sự kiện để mọi người cùng giao lưu, trao đổi kinh nghiệm với nhau (IT)