At QIMA, we’re on a mission to help our clients make products consumers can trust.
Working with over 30,000 global brands, retailers, manufacturers and food growers, we are on the ground wherever products are made. We help businesses secure every step of their supply chain with quality inspections, supplier audits, certifications, and lab testing, all powered by our intelligent digital platform.
Our team of 5,000 QIMates (and counting) across 40 offices and laboratories, are united in our shared passion for innovation and integrity, and guided by our QIMA values in the decisions we make every day. We believe in the work we do, and in making a positive difference in the world. Does this sound like something you’d like to be a part of?
Our Consumer Goods Division is dedicated to helping brands, retailers and manufacturers worldwide deliver safe, quality and ethically made products to their consumers. Every day at work, our inspectors, auditors, and lab techs use their expertise to help safeguard the products you use every day in your home: from clothes and footwear to toys and baby products, to electronics, appliances, and furniture.
Our operations department’s purpose is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality
Job Description
As an Quality Inspector, you’ll be reporting to Inspector Team Leader or Operations Manager and working as part of our Operations department. The purpose of QIMA’s Operations team is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality.
Your main duties will revolve around on-site quality inspections of our clients’ products.
- Check email daily to receive inspection documents.
- Attend to inspections on time and communicate with supplier in a professional way.
- Perform the inspection of the merchandise according with company procedures. Supervise the stuffing of the containers according with company procedures.
- Fulfill inspection reports according with company procedures and timelines.
It could be you if you have:
- Possess a college degree or above in apparel or related fields
- Experience of more than 3 years in quality management for garment/textile products
- Knowledge of AQL standards, as well as relevant safety and quality regulations
- Good command of English (spoken and written)
- Great attention to detail and strong professional ethics
If you fit the bill for this position, we’d love to hear from you! Send your resume and cover letter to [email protected]
Công ty của chúng tôi có hơn 6 năm kinh nghiệm trong việc khám phá mọi thứ. Việc chúng tôi luôn tìm cách đổi mới, đây chính là lý do các công ty lớn xem chúng tôi như những đối tác lâu dài. Chúng tôi luôn thay đổi những cách làm cũ và cùng nhau nắm bắt công nghệ mới thông qua thiết kế sáng tạo - luôn sự tập trung vào sự trải nghiệm tốt nhất của người dùng.
Làm việc với chúng tôi là một sự mạo hiểm đầy sáng tạo. Chúng tôi phụ thuộc rất nhiều vào sự hợp tác và làm việc nhóm để vượt qua khó khăn khi đưa các ý tưởng vào thực tế. Chúng ta sẽ luôn làm việc với nhau, dù bạn là khách hàng, đối tác hay đồng nghiệp. Mọi người đều đóng một vai trò quan trọng, vì mọi người có thể tạo sự khác biệt.
Review YOONG SOLUTION
Văn phòng có nhiều cây xanh. Chế độ lương và phúc lợi khá tốt (IT)
Nhân viên mới được chào đón như người nhà làm sợ luôn. Lần đầu tiên thấy đồng nghiệp như vậy (RV)
Công ty nên có nhiều sự kiện để mọi người cùng giao lưu, trao đổi kinh nghiệm với nhau (IT)