Mô tả công việc
• To greet and welcome guests to the hotel in the most friendly and courteous manner.
• To open car doors for guests arriving and departing the hotel.
• To bid farewell to guests upon their departure.
• To assist guests in calling for taxi service, loading and unloading luggage.
• To keep the driveway and Main Entrance clean and clear of traffic.
• To ensure that all bell service equipment and the hotel motor vehicles are properly maintained.
• To perform other activities and task as directed by your supervisor from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Candidates will be provided with job details during interview.
Yêu cầu công việc
• Have a pleasant and smiling personality.
• Must have good knowledge of all facilities in the hotel.
• Must have good understanding of all the hotel’s policies and procedures in giving good services to hotel’s guest.
• Able to work shifts.
Yêu cầu hồ sơ
Aplly via email hoặc nộp hồ sơ trực tiếp tại cổng bảo vệ
Tọa lạc giữa trung tâm thành phố, với lối kiến trúc sang trọng và nền nã, Zephyr Hotel chính là điểm dừng chân lý tưởng cho các doanh nhân hay những du khách muốn trải nghiệm và khám phá cuộc sống hay phong cảnh nên thơ của thủ đô Hà Nội
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
- Tọa lạc giữa trung tâm thành phố, với lối kiến trúc sang trọng và nền nã, Zephyr Hotel chính là điểm dừng chân lý tưởng cho các doanh nhân hay những du khách muốn trải nghiệm và khám phá cuộc sống hay phong cảnh nên thơ của thủ đô Hà Nội