Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Asia Sun Travel là doanh nghiệp Lữ hành Quốc tế với 20 năm kình nghiệm (thành lập từ năm 2003). Lĩnh vực hoạt động chính : Dịch vụ lữ hành quốc tế và trong nước, dịch vụ hàng không, tổ chức sự kiện, dịch vụ đào tạo, cung cấp dịch vụ vận chuyển.
Với khẩu hiệu “Phong cách du lịch mới”, Asia Sun luôn tiên phong trong việc tìm kiếm những điểm đến mới lạ và hấp dẫn, đưa ra những sản phẩm mới và độc đáo nhằm mang lại cho khách hàng những kinh nghiệm du lịch có một không hai, nâng cao sự thi vị của cuộc sống thông qua những hiểu biết sâu sắc về văn hóa và con người trên thế giới.
Với tiêu chí “Sự hài lòng của khách hàng là chìa khóa dẫn đến thành công”, Asia Sun Travel luôn cố gắng đáp ứng trọn vẹn nhất những yêu cầu của khách hàng về mọi lĩnh vực liên quan tới chuyến đi như: lựa chọn các điểm đến, thiết kế chương trình hợp lí, dịch vụ hướng dẫn tốt nhất, các dịch vụ bổ trợ hợp lí… Asia Sun Travel được khách hàng đánh giá cao về tính chuyên nghiệp, chất lượng, độ an toàn và tính tin cậy trong việc thiết kế và tổ chức các chương trình du lịch.