Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Asia Sun Travel là doanh nghiệp Lữ hành Quốc tế với 20 năm kình nghiệm (thành lập từ năm 2003). Lĩnh vực hoạt động chính : Dịch vụ lữ hành quốc tế và trong nước, dịch vụ hàng không, tổ chức sự kiện, dịch vụ đào tạo, cung cấp dịch vụ vận chuyển.
Với khẩu hiệu “Phong cách du lịch mới”, Asia Sun luôn tiên phong trong việc tìm kiếm những điểm đến mới lạ và hấp dẫn, đưa ra những sản phẩm mới và độc đáo nhằm mang lại cho khách hàng những kinh nghiệm du lịch có một không hai, nâng cao sự thi vị của cuộc sống thông qua những hiểu biết sâu sắc về văn hóa và con người trên thế giới.
Với tiêu chí “Sự hài lòng của khách hàng là chìa khóa dẫn đến thành công”, Asia Sun Travel luôn cố gắng đáp ứng trọn vẹn nhất những yêu cầu của khách hàng về mọi lĩnh vực liên quan tới chuyến đi như: lựa chọn các điểm đến, thiết kế chương trình hợp lí, dịch vụ hướng dẫn tốt nhất, các dịch vụ bổ trợ hợp lí… Asia Sun Travel được khách hàng đánh giá cao về tính chuyên nghiệp, chất lượng, độ an toàn và tính tin cậy trong việc thiết kế và tổ chức các chương trình du lịch.