IT Support operation
Check and fix issues related to hardware and software in laptop/ PC of User
Install and effectively configure all hardware, software, systems, networks, printers, and scanners of the organization
Installation and handover the laptop/ IT equipment with handover form
Support users in using printers, projector, user cable
Support users accessing to our company system with approval
Troubleshoot and provide the solution for users using printer, Projector, and peripherals
Arrange and categorize IT equipment
Work together with other IT support member in managing the IT equipment in IT stock, at Center and branches
IT infrastructure, network, and software support
Provide rapid technical support (remote or on-site if needed) to users by troubleshooting problems related to network and system performance or disruption across all operating hours of the organization
Actively work in addressing Helpdesk tickets, including contacting suppliers or stakeholders for resolution within SLAs
Support the creation / removal of user accounts and manage access permissions in the various systems in compliance with the information security procedures in place
Monitor and maintain all systems and networks, computers, software according to pre-determine schedule
End-users' guideline
Guide newcomers using the system follow up the company standard, security, procedure
Daily checklist and monthly check list
Check and fix issues related to hardware and software in laptop/ PC of User
Install and effectively configure all hardware, software, systems, networks, printers, and scanners of the organization
Installation and handover the laptop/ IT equipment with handover form
Support users in using printers, projector, user cable
Support users accessing to our company system with approval
Troubleshoot and provide the solution for users using printer, Projector, and peripherals
Arrange and categorize IT equipment
Work together with other IT support member in managing the IT equipment in IT stock, at Center and branches
Monitor and maintain all systems and networks, computers, software according to pre-determine schedule
Guide newcomers using the system follow up the company standard, security, procedure
Daily checklist and monthly check list
YÊU CẦU
Required Competencies
English verbal and written communication
Excellent in problem-solving skills
Ability to work in teams
Honest and trustworthy
Required Special Skills:
Knowledge about Microsoft 365 and attached features and function
Basic and advanced knowledge about networking and network services: switching and routing, DHCP, DNS, IP LAN/WAN
Knowledge about server infrastructure: VMware, Hyper-V, windows server, Linux
wall street english là công ty Trách nhiệm hữu hạn đang hoạt động lĩnh vực IT Phần cứng, Mạng tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "Tuyển It Helpdesk" với các kỹ năng như Windows Server, Linux, LAN. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Thưởng Tháng 13, Phúc lợi cao khi làm việc tại wall street english.Windows Server
Linux
LANThưởng Tháng 13
Phúc lợi cao
đào tạo nội bộ
TIÊN PHONG trong điều trị người bệnh, nghiên cứu khoa học, đào tạo và quản trị;
THẤU HIỂU nỗi đau về thể xác lẫn tinh thần của người bệnh để đưa ra những giải pháp điều trị tối ưu;
Giữ vững sự CHUẨN MỰC của người Thầy giáo – Thầy thuốc, luôn là tấm gương sáng để thế hệ tiếp nối noi theo;
Quản lý chất lượng, đảm bảo AN TOÀN cho người bệnh và nhân viên y tế.
Bệnh viện có 3 cơ sở, trụ sở chính tại 215 Hồng Bàng, P.11, Q.5. Từ năm 2013, Bệnh viện đưa vào hoạt động tòa nhà 17 tầng đã mở rộng khả năng đáp ứng số lượng người bệnh đến khám ngoại trú và điều trị nội trú tại BV. Đây là tòa nhà thiết kế theo tiêu chuẩn bệnh viện quốc tế, đem đến môi trường khám chữa bệnh tiện nghi, xanh – sạch – đẹp, an ninh giúp người bệnh và gia đình cảm thấy thoải mái hơn khi vào Bệnh viện. Mỗi năm, Bệnh viện tiếp nhận trung bình hơn 2 triệu lượt người khám ngoại trú (khoảng 7.000 người khám/ngày), điều trị nội trú 55.000 người, phẫu thuật khoảng 30.000 trường hợp.
Là một Bệnh viện của trường đại học cùng tầm nhìn đạt chuẩn quốc tế, Bệnh viện phấn đấu nâng cao chất lượng chuyên môn và chất lượng dịch vụ, đáp ứng mong đợi của người dân trong và ngoài nước. Bệnh viện Đại học Y Dược TPHCM mong muốn mỗi người dân khi đến khám chữa bệnh luôn nhận được chất lượng dịch vụ y tế tốt nhất và vượt sự mong đợi.
Mục tiêu sắp tới của Bệnh viện là xây dựng hệ thống trung tâm chuyên khoa sâu đạt chuẩn quốc tế, áp dụng những kỹ thuật hiện đại trong khám và điều trị. Từ sự hiểu biết chuyên sâu của nhiều chuyên ngành, Bệnh viện sẽ xây dựng các đơn vị phối hợp cùng lúc nhiều chuyên ngành để cùng can thiệp trên một bệnh lý, gia tăng hiệu quả điều trị đa mô thức. Bên cạnh đó, Bệnh viện sẽ trở thành môi trường đào tạo nhân tài cho ngành Y tế. Ngoài đào tạo về chuyên môn, Bệnh viện tập trung xây dựng mô hình quản lý hiện đại, tiến tới chuyển giao mô hình quản lý tới các bệnh viện có nhu cầu.