Mô tả công việc
- Search for customer information on all mass media and create a list of potential customers.
- Introduce restaurant services to customers by calling or meeting in person.
- Send service information emails, answer all customer-related questions and respond quickly.
- Respond to all questions on the sales website, fanpage, booking page, online food ordering.
- Sign contracts or close orders of customers who agree to use the service.
- Take care of old customers, potential customers
- Answer and support to resolve all issues related to the service.
- Send information, incentive programs, promotions to old and potential customers to persuade customers to re-sign contracts.
- Collaborate with all restaurant staff to build promotional activities, introduce services to customers through media channels or offline.
- Coordinate with departments to develop plans to find new customer lists, service usage, etc.
- Report all activities every week, month, year.
- Carry out other requests from superiors.
- Working time: Monday - Friday (08:30 – 17:30) and Saturday morning (08:30 – 12:30)
- Working place: No.1 ,Street 39, Thao Dien Ward, Thu Duc City, HCMC.
Quyền lợi được hưởng
- Basic salary: negotiable based on ability
- Service charge: are subject to business monthly/yearly result of the restaurant and as per the Company’s Policies.
- 12 annual leave per year, participate in insurance according to the laws of the Socialist Republic of Vietnam2
- Office lunch; discount when using services at every outlet in the company.
- Dynamic, friendly, youthful working environment
Yêu cầu công việc
- 2 years of relevant experience or an equivalent combination of education and work-related experience.
- Bachelor’s degree in Hospitality or related field.
- Problem solving, negotiation; reasoning, motivation, organizational and training abilities.
- Good looking suitable for the job
Yêu cầu hồ sơ
Nộp CV trực tiếp qua Hoteljob
Được thành lập vào năm 1882, Công ty Berli Jucker là một trong những tập đoàn hàng đầu của Thái Lan, hoạt động thay mặt chính mình và cho các công ty quốc tế trong sản xuất, tiếp thị, bán hàng, phân phối và dịch vụ. BJC là thành viên của Tập đoàn TCC và được niêm yết trên sàn chứng khoán Thái Lan.
BJC Việt Nam được thành lập vào năm 2007 với mục đích quảng bá danh mục sản phẩm của Tập đoàn BJC cũng như các sản phẩm liên quan ra nước ngoài.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Tập đoàn TCC đã phát triển từ khởi đầu khiêm tốn thành một tập đoàn đẳng cấp thế giới. Công ty hiện đang hoạt động trong năm lĩnh vực kinh doanh chính là thực phẩm và đồ uống, kinh doanh công nghiệp và thương mại, tài chính và bảo hiểm, tài sản và bất động sản và nông nghiệp và công nghiệp nông nghiệp.