Job Description
- Manage the agency’s performance on online advertising campaigns via Google Ads, TikTok Ads, Facebook Ads, etc., to generate leads and acquire customers;
- Initiate following and deeply analyze Digital metrics to evaluate and optimize the efficiency of Digital activities and collaborate with the Digital team;
- Plan and monitor the company‘s ongoing presence on social media platforms such as Facebook, TikTok, and YouTube;
- Gain insights into the latest online marketing trends and continually update marketing strategies;
- Propose SEO direction and collaborate with the content team to enhance the company’s website;
- Optimize website performance, including organic traffic, bounce rate, conversion rates, etc., to improve user experience and increase the number of traffic and leads;
- Identify key issues in different contexts and perspectives to deliver project objectives;
- Analyze the effectiveness of digital marketing using analytics tools, such as Google Analytics (GA4), SEM Rush, and SimilarWeb;
- Continuously implement PDCA to improve advertisement performance, maintain the effective channel/content, and improve ineffective activities by A/B test.
Requirements
- Bachelor’s degree in Marketing/ Business is preferable;
- Proficiency in English communication & Microsoft Office;
- Analytical mindset and critical thinking skills;
- At least 2 years in Digital Marketing for lead generation and performance tracking;
- Experience and Knowledge of digital marketing, including SEO, SEM, social media platforms (Facebook, Youtube, TikTok), and web analytics tools: Google Analytics (GA4), SEM Rush, SimilarWeb, etc.
Other information
- Working place: No 02, Pho Quang Street, Ward 02, Tan Binh District, Ho Chi Minh City
- Working time: 7:30 – 17:30, from Monday to Friday
Benefits
- Allowances: Attendance, Transportation, Lunch
- Salary Review and Bonus
- PVI Healthcare Package
- Company events: Family Day, Company Trip, Year-End Party, Sales Achievement Party
- Full social insurance contribution
- Flexible working hours
- Vehicle purchase with discounts
- Subsidy for learning driving licenses and foreign language classes
Showroom CARA được biết đến như một cửa hàng bán đèn trang trí cao cấp đầu tiên vào năm 1995 (với tên CARA de lighting) tại 103 Nguyễn Trãi tại Tp. Hồ Chí Minh. Sau 8 năm hoạt động, năm 2003 CARA đã có thêm Showroom tại Hà Nội được khách hàng biết đến với tên gọi Cửa hàng thiết bị chiếu sáng Châu Âu. Hiện tại, để nâng cao những sản phẩm và dịch vụ đến với Khách Hàng, CARA có 2 showroom đang hoạt động:
- Tại TP.Hồ Chí Minh: để nâng cao chất lượng phục vụ khách hàng cũng như thuận tiện cho việc giới thiệu và tư vấn về chiếu sáng, từ đầu năm 2019 Showroom đã được dời về địa chỉ: Tòa nhà C Space (Trung tâm nội thất) - Lô DVTM-12-13 đường N1, KTM Nam, thuộc KCX Tân Thuận, P.Tân Thuận Đông, Q.7, TP.HCM và mở rộng với nhiều tầng trưng bày giới thiệu nhiều hãng đèn nổi tiếng trên thế giới như Louis Poulsen, Swarovski, Italamp, Artemide, LucePlan,… Ngoài ra, tại đây chúng tôi còn có trang bị khu light lab, khu đèn kiến trúc… để có thể thử nghiệm và giới thiệu về hiệu quả chiếu sáng kiến trúc với khách hàng.
- Tại Hà Nội: khách hàng có thể tìm mua đèn trang trí chính hãng tại Showroom của CARA tại địa chỉ:17D, khu A10, khu đô thị Nam Trung Yên, Phường Yên Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội.
Chính sách bảo hiểm
- Thưởng BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- THưởng hiệu quả công việc
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
- Trò chơi
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, CARA được thành lập
Mission
-
Trở thành Công ty cung cấp dịch vụ và sản phẩm chiếu sáng chuyên nghiệp tốt nhất tại Việt Nam. Đối với Công ty, sở hữu quan trọng nhất của Công ty là con người. Mục đích hàng đầu của Công ty là có được một đội ngũ nhân sự trung thành, giỏi chuyên môn, đầy nhiệt huyết và làm việc có hiệu quả cao. Công ty luôn cố gắng tạo một môi trường làm việc tốt để có thể phát huy hiệu quả cao nhất của từng cá nhân, đồng thời phát huy sức mạnh của đồng đội.