<Job description>
- Develop business plans and sales strategies for the market that ensure the attainment of the company sales, goals, and profitability.
- Establish sales objectives by forecasting and developing annual sales quotas for regions, projecting expected sales volume and profit
- Assist the Sales Leader and Sales Director in determining annual unit and gross profit plans by implementing and analyzing trends and results.
- Build up channel partners of business development and EPC partners to find new projects, and customers in the Local & FDI sectors
- Follow-up projects
- Make reports to the Sales Leader on project status
<Must Requirement>
- Bachelor's degree in the Electric field such as Electrical equipment, electric power systems, automation…
- Language: English or Korean Intermediate Level
- Experience: At least 7 years of working experience in selling/ marketing/ consulting solutions for Electrical system
- Strong communication, negotiation, presentation, Project management, complex problem solving, decision making, critical thinking, and leadership skills
- Eager to make new relationship
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi