Mô tả công việc
- Performing day-to-day operational activities in customer service of call center.
- Giving excellent services to customers.
- Receive calls from customers and respond to all incoming inquiries by phone/Email/Chat/App.
- Open for ideas and innovative solutions to enhance team productivity.
- Achieve daily/monthly performance targets defined by the project.
- Working 6 days/ week, 1 day off any.
Yêu cầu công việc
- Graduated equivalent Majors is an advantage.
- At least 6 months experience in Customer service roles or any relevant roles.
- Fluency in Korean (Speaking, listening, writing, and reading) - working 100% Korean. (TOPIK 5 Certificate).
- Having experience in call center/contact center is a plus.
- Willing to work on weekends, national holidays, overtime if needed.
- Discipline, honesty, critical and high initiative.
Quyền lợi được hưởng
- Gross salary income: 18.000.000 - 20.000.000 VND/ month.
- Promotion opportunities every year.
- Salary increases once/year.
- 13th month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Bonuses, gifts for Holidays.
- Other allowances: Parking Fee & Night Shift (if any)
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi