Mô tả công việc
o Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
o Supervise Guest Relations and Resort Host Team operations during assigned shift including:
o Update and Maintenance of guest‘s profile
o Review daily arrival guest and arrange In villas check in guest
o Liaise with Room Service and Housekeeping to set up VIP Amenity at the right time
o Communicates, Coordinates and coordinates with other departments as required. Ex: Front Desk, Concierge, and Bell desk, Driver
o Check the Daily Function and assign Guest Relations accordingly
o Prepare Weekly/daily VIP arrival and note any high paying guests
o Follow up and resolve Guest’s traces
o Efficient check in and check out process
o Courtesy call and record to gain Guest’s Feedbacks (long stay, loyalty and Regular guests preferred)
o Manage the guest relation department and Resort Team .
o Update and manage “At your Service (ex Dial a Smile) and work out the end of month reporting to the HoDs
o Efficient Check in and Check out at the lobby
o Supervise and control Cash Float
o Order and control stocks in the FO
o Be responsible for all the changes of set up and report immediately
o Instructing staff in cash security procedures
o Prepare monthly reports
o Supervise and train the new comers
o To attend to guest’s complaints promptly, efficiently and to report to the Guest Relations Manager for service recovery and follow up.
o To familiar with the habits of regular and long staying guests and anticipate their requirements
Quyền lợi được hưởng
1. Salary and Allowances.
Full Salary & monthly Service Charge in probation period.
Relocation allowance by ranks.
Home Visit allowance.
2. Benefits
Supported housing staff with full amenities and entertainment area.
Support shuttle bus to Resort
Full meals during the work shift and day off.
Uniforms are provided according to Hotel standards.
International working environment, joining training courses according standard of Accor.
05 Working day | 02 day off per week
All Heartist card apply for all Accor Hotels.
3. Insurance policy
Social Insurance in Probation Contract
Suncare Insurance according to the provisions of policy SunGroup
Special promotion for resort service by rank
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
• 2 years experience in Front office / Guest services/ Guest Relation/ Assistant Manager or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Good writing skills
• Proficient in the use of Microsoft Office and Opera
• Problem solving and organizational abilities
Yêu cầu hồ sơ
If you are interested, please contact our Recruitment team via:
- Apply to via hoteljob.vn
- Submit CV to email: Linh.hoang accor.com
- Tel: 0388117333 (Mr.Linh)
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi