Mô tả công việc
Overview:
We are seeking a dynamic and enthusiastic Customer Service & Sales Executive to join our team. You will play a crucial role in providing excellent customer service, effective consulting, and sales through online and telephone channels.
Responsibilities:
Online Consulting:
Promote sales through consulting and recommending suitable products.
Interact with customers through online channels such as live chat, email, and social media.
Provide detailed information about the company&039;s products and services.
Address customer inquiries and resolve issues effectively.
Telesales:
Make outbound calls to reach potential customers.
Successfully close sales transactions.
Handle customer objections and questions.
Introduce the company&039;s products and services in an engaging and persuasive manner.
Customer Service:
Receive and handle customer requests, complaints, and feedback.
Provide support and solutions to customer problems.
Ensure customer satisfaction and maintain positive relationships.
Utilizing AI Skills and Chatbots:
Use AI tools and chatbots to automate tasks and improve work efficiency.
Interact with customers through chatbots and provide basic support.
Analyze data from chatbots to improve customer experience.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Proficient in using office computer tools.
Ability to work independently and as part of a team.
Bachelor&039;s or Associate&039;s degree in business, marketing, or customer service- related fields.
Excellent communication and presentation skills.
Be willing to work overtime when necessary to meet customer needs.
Passion for providing high- quality customer service.
Experience in sales or customer service.
Strong problem- solving and quick thinking abilities.
Key Competencies:
Effective consulting and sales skills.
Ability to solve problems and handle situations quickly.
Passion for providing high- quality customer service.
Ability to multitask and manage time effectively.
Excellent communication and persuasion skills.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-27 03:00:03
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi