Mô tả công việc
Responsibilities
Tracing flight/shipment information and response to customers; processing and responding to customer claims.
Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer- focused manner.
Achieve budget tonnage and budget revenue set per year.
Respond to customer upon receiving booking; find space and coordinate with Sales, and Airline&039;s principles to arrange suitable space and Manage and fulfill Allotment space.
Make payment plan for each item and follow accordingly to meet the deadline; and based on the proposed annual budget list for reasonable spending.
Perform other duties as assigned.
Response quickly and timely on Principle request; perform strictly in line with Principle&039; guideline.
Always research and deploy applications carefully.
Always listen and dedicatedly serve customers&039; needs. Make customers always satisfied with the company&039;s products. After sales service to be in focus.
Working at: NTS Building, Noibai Airport, Soc Son, Hanoi City, Vietnam.
Benefits
Competitive salary and benefits package.
Opportunity for professional growth and development.
Opportunity to work in a fast- paced and dynamic environment.
Yêu cầu công việc
Qualifications
Minimum of 3 year of booking & CS experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
Ability to work independently and as part of a team.
Good in English.
Having knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo Basic.
Strong communication and interpersonal skills.
Priority for candidates have IATA Certificates.
Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
Positive attitude and a willingness to learn.
Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic.
Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-27 02:15:03
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi