Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Customer Support (30%)
· Collect feedback from customers via multiple channel, transfer and follow up request with the relevant teams for continuous improvement.
· Troubleshoot and resolve issues include but not limited on customer experience, billing inquiries, system operation, business corporate inquiries…
· Prepare, improve guideline for users
Operation (60%)
· Identify, follow and report issues to proactively fix problems.
· Manage product delivery activity from IT team to customer, includes testing, training, feedback analysis and timeline.
· Reconciliation data and provide insight, manage the number related with business perspective.
· Paperwork: Prepare payment documents, Minutes of Controls, proposals, ...
· Other project assignments
Process Improvement (10%)
· Maintain workflows to improve efficiency and proficiency.
· Create and maintain documentation for internal processes and tools.
Yêu Cầu Công Việc
- More than 5 years experience in operations or business departments
- Preferably in software product or related customer support and tech major.
-Customer service skills: attentiveness, empathy, patience and consistency, persuasion, immaculate telephone manners and communication skills.
-Logical thinking ability, business abstraction, technical understanding and the ability to establish effective communication with other departments on technical issues for implementation
-Proficient in understanding systems, and business context, with the ability to quickly grasp procedures, workflows, and system logic.
-Proficiency in defining and troubleshooting common technical issues related to application platforms.
-Excellent communication and interpersonal skills.
-Good command of spoken and written English.
-Ability to build strong relationships with clients and internal teams.
-Strong analytical thinking and problem-solving skills.
-Proactive and resourceful with a "get things done" attitude.
-Ability to work independently and as part of a team.
-Excellent attention to detail and commitment to quality.
-Able to support Hotline on public holidays and weekends.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi