Mô tả công việc
Responsibilities will include but not be limited to:
- Adjudicate and process employee benefit claims by each client’s policies and guidelines; raise clarifications when necessary;
- Plan and organize the processing schedule to ensure timely;
- Prepare and deliver claims reports according to clients’ schedules;
- Support in managing inquiries from clients or their employees;
- Participate in new system release testing;
- Support in issue investigation and resolution raised by clients or employees;
- Document and maintain work procedures.
Yêu cầu công việc
- University or college graduate, majoring in English or Certificate;
- Good at English or Chinese (4 skills);
- A team player, able to work under pressure, plan and organize well;
- Computer literacy;
- Strong attention to detail with a quality mindset;
- Proficient in Microsoft Excel.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary;
- Motivative, Professional & International working environment;
- Hybrid working style;
- Promoted to official employee.
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi