Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
• Follow BOD direction to plan, execute MKT activities for hospital channels to deliver set objectives;
• Build & maintain good relationship with health care professionals in targeted hospitals;
• Implement marketing programs in hospitals to drive brand visibilities & product new trials for targeted consumers;
• Manage retailer shops nearby hospitals for product list-in & maintain outstanding in-shop merchandising;
• Co-work with marketing & MT teams to maximize the MKT activities effectiveness;
• Lead sales team for hospital channel to drive sales turnover;
• Co-work with assigned distributors for shipment to retailers nearby hospitals;
• Collect market information to feedback BOD and propose action plans accordingly to capture business opportunity or fight with key competitors;
• Co-work with GT sales team to penetrate hospital channel in key provinces or cities;
• Design and propose the policies (trade term, credit line, sponsor.) to list in hospital;
• Direct manager/ contact with Key person of Hospital to go on or maintain our value.
Working conditions:
• Workplace: 08 Phan Dinh Giot, Ward 2, Tan Binh dist., HCMC & Sale Market.
• Working hour: 08:00 - 17:00 (Monday - Saturday)
Yêu Cầu Công Việc
Experiences or skills required
• Be familiar with hospital practice (at least 5 years work experiences in hospital channel);
• Fluency in English writing, speaking;
• People management experiences (3 years and above);
• Doctor, nurse, medical government member, education medical related is a plus.
Others requirements
• Passionate, proactive at work;
• Strong problem solving;
• Well follow-through;
• Strong coordination, communication skills.
* Benefits:
1. Annual bonus;
2. Labor day bonus;
3. Mid-Autumn bonus;
4. Absenteeism bonus;
5. Reward for Outstanding employee/dept;
6. Insurance pay on total salary;
7. Free products;
8. Marital/Funeral/Sickness support;
9. Touring trip/Touring fee;
10. Birthday gift;
11. Int'l Women day's gift;
12. Vietnamese women day's gift;
13. Children day's gift;
14. Year-end gift;
15. No interest loan for emergent needs;
16. Training on the job.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi