Mô tả công việc
1.1 Serving and presenting alcohol and non – alcohol beverages quickly and efficiently according to the Company’s standard
1.2 Ensuring that all customers are educated on our products and services
1.3 Taking orders and delivering of beverages to patrons
1.4 Clearing and re setting stations / drinking areas
1.5 Preserving excellent levels of internal and external customer service
1.6 Implementing production, productivity, quality, and customer-service standards
1.7 Handling customer complains
1.8 Maintaining cleanliness and mise-en-place level at working station and service pantry for smooth operation
Quyền lợi được hưởng
- Full insurance contribution
- Parking and meal allowance
- Annual leave
- Tips and service charge
- Professional working environment
Yêu cầu công việc
- Presentable and good – looking appearance, sparkling (shining, flashing and energetic look)
- Vocational diploma in: restaurant, hospitality management
- Listening skills
- Humility – openness to criticisms/ideas
- Communication skills
- Teamwork
- Enthusiasm
Yêu cầu hồ sơ
Cicilia Hotels & Spa là một trong những khách sạn mới nhất được khai trương dọc bãi biển tuyệt vời của Đà Nẵng, Việt Nam. Được thiết kế với sự kết hợp hài hòa giữa văn hóa Việt Nam và Ý nhưng vẫn mang đậm tinh thần của một thành phố biển, Cicilia Hotels & Spa sẽ là ngôi nhà thứ hai của bạn dù bạn đến Đà Nẵng để công tác hay nghỉ dưỡng. Khách sạn 18 tầng này có 190 phòng nhìn ra biển từ tiêu chuẩn Premium, Suite đến Penthouse sang trọng, chắc chắn là nơi lý tưởng để thư giãn và nghỉ ngơi.