About 365 Travel
For almost 20 years of hard work, 365 Travel has become strong and well established in Southeast Asia. We specialize in providing quality tours to Vietnam and Southeast Asia for customers worldwide, serving over 12,000 passengers annually. In the local market, we are well recognized as a company with steady growth, a prestigious reputation, high quality suppliers and a strong customer portfolio.
We are excited about continuing our growth and shaping the future. Any successful journey begins with good leadership, and our board believes that caring about clients and employees is the right thing to do.That makes for a better company, a better society and a better life.
The name 365 Travel comes from the fact that we are available almost all of the time, 365 days a year. We are here to follow up every step of the way to ensure our guests are taken care of by our team. The 365 logo expresses our stability, like a tripod with three legs.
For more information, please visit us at https://365travel.asia/
Responsibilities:
- Communicate with clients and handle their inquiries via email, chat, or phone.
- Develop tailor-made tour itineraries based on client requests.
- Advise on itinerary adjustments to meet client preferences and budget.
- Prepare detailed tour programs and quotations.
- Collaborate with the operation and accounting departments to ensure tour execution and trip cost.
- Work with operation team and tour guides in resolving issues during tours.
- Maintain relationships with B2B agencies.
- Undertake other tasks assigned by leaders.
Benefits:
- Opportunities to travel and other experiences with team and company.
- Competitive performance-based monthly bonus.
- Comprehensive benefits including health insurance, social insurance, and unemployment insurance as per regulations.
- Opportunities for personal and professional growth.
- Annual salary review.
Qualifications and Skills:
- Minimum 2 years of experience in the tourism or hospitality industry.
- College or university degree in Tourism, Foreign Languages, International Trade, or International Economics.
- Fluent in English (both written and spoken).
- In-depth knowledge of tourism products, itineraries, destinations, and travel experiences.
- High level of responsibility and reliability.
- Strong ability to work independently and collaboratively within a team.
- Proactive, cooperative, with excellent organizational and problem-solving skills.
- Enthusiastic, dynamic, and eager to learn.
- Proficient in Microsoft Office applications.
Interested candidates should send your CV to email [email protected] or [email protected] with the subject line "Application for Senior Sales Inbound Position.”
Là công ty chuyên buông bán linh kiện máy tính, phần cứng
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm (BHXH, BHYT, BHTN) đóng ngay khi lên chính thức
Các hoạt động ngoại khóa
- Du Lịch 2 lần / năm
Lịch sử thành lập
- Tháng 3 năm 2016, công ty A.P Việt Nam được ra đời với mục đích và tôn chỉ hàng đầu là xây dựng một doanh nghiệp đúng ý nghĩa “thương mại dịch vụ”, hoạt động thương mại mang lại chất lượng dịch vụ tốt nhất làm hài lòng khách hàng, đáp ứng tối ưu nhu cầu của các nhà máy Thức ăn chăn nuôi.
Mission
- Tầm nhìn: Trong vòng 10 năm, công ty A.P Việt Nam trở thành 1 trong 10 công ty thương mại cung ứng nguyên liệu thức ăn chăn nuôi và thủy sản ưu tú tại Việt Nam.
- Sứ mệnh: Tuyển chọn và quy tụ các sản phẩm nguyên liệu thức ăn chăn nuôi và thủy sản hàng đầu trong và ngoài nước nhằm nâng cao năng lực cạnh tranh của Khách hàng.
- Giá trị cốt lõi:
Chính trực - Trách nhiệm - Thành tín - Sáng tạo - Xuất sắc - Hợp pháp - Hợp lý - Hợp tình.