Mô tả công việc
1. Sales Management
- Coordinate and work with others departments about promotion programs, events, company activities to drive sales target achievement and ensure all promotion programs are completed and accurate.
- Manage the store performance to achieve target of sales and all KPIs related to sales
- Supervise daily sales target and make the daily sales statistics in order to reach the target, monitor sales target by monthly, quarterly and annually
- Analyze sales data (employee, customer, sales amount, sales money, store area, cost…), forecast future sales and suggest the action plan to get the highest target.
- Update and maintain the realization in retail market, learn the customer’s shopping dynamic, orient the thinking of store staffs and state of competitors.
2. Store Operations Management:
- Manages all store operational issues, to include store housekeeping, store administrative duties, physical inventories and price changes etc
- Co-ordinate with other department to ensure smooth and effective store’s operations
- Ensures all property, facilities and equipments are in good condition and well maintained
- Check and maintain working standards follow by Operations manual
3. Merchandise:
- Planning and developing merchandising strategies
- Analyzing sales figures, customers reactions and market trends to anticipate product needs
- Collaborating with buyers, suppliers, distributors and analysts to negotiate prices, quantities and time-scales
4. Customer Service:
- Focus on customer care activities to improve services and care to customer.
- Offers customers the best quality product and service, ensure all loyalty customers to be cared perfectly.
- Gather customer’s feedback weekly, report them in the meeting of that week and follow the implementation of these feedback in the next weeks.
- Feedback all questions, complaints from customers in store.
5. People Management:
- Orient sales staff to meet the daily/weekly/monthly sales targets.
- Recruit and train key personnel for operation and sales team.
- Monitor the implementation of procedures, policies, regulations of company by staff
- Review the principles and practices of the Operation manual, ensuring that all staffs are able to follow correctly
- Set up and execute the performance evaluation standards of store/employee.
- Operate weekly/monthly meeting and train, coach employee, report problems, issue new information to all members.
- Control and encourage all employees’ working spirit at stores.
Benefits:
- Competitive salary
- Incentive bonus
- Training and promotion opportunities
- Compulsory Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to laws
- Other private Health insurance and Accident insurance
- 13th month salary and bonus following company policy
- Working time: 6 days/week
Yêu cầu công việc
- Educational Background: Bachelor's degree in Business, Sales,…
- Minimum 5 years experience as Sales/ Retails Manager (refer experiences in fashion, F&B or retail industry)
- Retails Operations, budgeting, planning, customer service and people leadership skills
- Good communication.
- Team work and able to work independently.
- Detailed, responsible, enthusiastic and honest
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
CÔNG TY CỔ PHẦN AIKYA thành lập ngày 12/04/2016 và nhanh chóng chiếm trọn sự tin tưởng của Đối tác - Khách hàng bởi uy tín và sự đảm bảo quyền lợi đầu tư trực tiếp cho đối tác. Trên hành trình xây dựng và phát triển, AIKYA tự hào đã tạo được những dấu ấn riêng trong ngành bằng sự góp mặt trong những dự án Dược phẩm lớn cũng như mang thương hiệu AIKYA đến rộng rãi hơn với đối tác, nhà đầu tư trong và ngoài nước. AIKYA theo đuổi sự phát triển bền vững của ngành Dược Việt Nam và góp phần vào sức khỏe cộng đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Hoạt động thể thao
- Hoạt động thiện nguyện
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN AIKYA thành lập ngày 12/04/2016
Mission
Là một đơn vị luôn lấy sức khoẻ và niềm vui của khách hàng làm hàng đầu, AIKYA đang tăng cường gặp gỡ nhiều đối tác đến từ các doanh nghiệp tại nhiều nước trên thế giới để tạo ra những sản phẩm mang tính khu vực và toàn cầu. Chúng tôi xin cam kết sẽ tạo ra thương hiệu sức khoẻ tiêu dùng với các giá trị mới, đem lại cuộc sống tươi đẹp hơn, khoẻ mạnh hơn cho khách hàng.