Việc làm INTRO ART

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ÂM NHẠC VÀ GIẢI TRÍ INTRO ART
Brand Marketing Manager - Luxury Retai/Fashion/Cosmetic
INTRO ART
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 22
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 22
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 25/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Brand Strategy Development: Develop comprehensive brand strategies aligned with company objectives, including brand positioning, messaging, and target audience identification.
  • Integrated Marketing Campaigns: Plan integrated marketing campaigns across various channels, including digital, print, social media, events, and influencers, to drive brand visibility and engagement. Conduct a comprehensive Integrated Marketing campaign brief and collaborate with Centralized Marketing Center of Expertise teams to execute approved campaigns with execellent execution.
  • Clientele Development and CRM: Deeply understand targeted customers’ behaviors, lifestyles and customer data thereby developing strategic approach and plans together with Centralized Customer Experiences team to retent existing customers while acquiring new customers for assigned brands.
  • Brand Partnerships and Sponsorships: Collaborate with Centralized Partnership team to identify and cultivate strategic partnerships and sponsorships that enhance brand visibility, prestige, and affinity among target audiences for assigned brands.
  • Brand Commercial Plannning: Lead tactical trade promotion including branded perks, e-vouchers and GWP to drive sales at assigned distribution channels.
  • Content Creation and Management: Oversee the creation of compelling and relevant content for marketing materials, advertising campaigns, product launches, and brand activations, ensuring consistency in messaging and brand voice.
  • Market Research and Analysis: Conduct market research, competitive analysis, and luxury customer insights to identify opportunities for growth and refine marketing strategies accordingly.
  • Collaboration and Cross-Functional Leadership: Collaborate effectively with internal teams, including product merchandizing team, retail sales and VM teams and external team including Centralized Marketing teams (DAFC Marketing Center of Expertise, Customer Experiences and Corporate Marketing) to ensure alignment and integration of brand initiatives across all touchpoints.
  • Budget Management: Develop and manage marketing budgets, ensuring optimal allocation of resources to achieve maximum ROI and brand impact.
  • Performance Tracking and Reporting: Monitor and analyze the performance of marketing campaigns and initiatives, providing regular reports and insights to senior management to inform decision-making and optimize future strategies.
  • Brand Identity Maintenance: Uphold brand integrity and consistency across all marketing materials, ensuring adherence to brand guidelines and values
  • Build customer-centric and performance driven Marketing team

Yêu Cầu Công Việc

Qualification:

Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or related field.

Knowledge:

Knowledge of fashion and strong passion in fashion industry are required.

Experience:

At least 3 years of experience in brand marketing, preferably in the luxury goods or fashion industry

Proven track record of developing and executing successful marketing campaigns that drive brand awareness and sales growth.

Skill and Competence:

Fluent in spoken & written English.

Strong strategic thinking and analytical skills, with the ability to translate data and insights into actionable marketing strategies.

Excellent communication, presentation, and interpersonal skills, with the ability to effectively collaborate with cross-functional teams.

Creative mindset with a passion for luxury brands and a keen eye for details.

Proficiency in Microsoft Office Suite and marketing analytics tools.

Flexibility to adapt to a fast-paced and dynamic work environment.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tầng 3, Tòa nhà Centec Tower, số 72 - 74 Nguyễn Thị Minh Khai, P.Võ Thị Sáu

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Theo đuổi niềm tin về một cuộc sống sung túc cả về vật chất lẫn tinh thần cho mỗi người dân Việt Nam trong tương lai, Intro Art mong muốn xây dựng một cộng đồng đam mê thưởng thức nghệ thuật, thông qua việc một hệ sinh thái bền vững với 2 lĩnh vực trọng tâm là Giáo dục và Biểu diễn nghệ thuật.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2019

Mission

Hãy cùng Intro Art tiếp xúc và tìm hiểu sâu hơn về nhạc cụ thông qua Khóa học Trải nghiệm âm nhạc.

Những nghề phổ biến tại INTRO ART

Bạn làm việc tại INTRO ART? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo INTRO ART

INTRO ART

Click để đánh giá