Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling. Determine and give complimentaries to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates). Promote awareness of brand image internally and externally. Process requests for redeeming Marriott Rewards points. Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail. Enter Marriott Rewards information into appropriate software when taking guest reservations. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).
Assist management in training and motivating employees; serve as a role model. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Monitor the performance of others to ensure adherence to quality expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Yêu cầu công việc
• Fluent English & Strong communication & Service mind
• At least 01 year experience in the same position.
• Good at Word/ Excel/PowerPoint
Quyền lợi được hưởng
Service charge
Social Insurance
Attractive remuneration package & 13th month salary
Local and International training course
05 working days
02 day-off per week
Duty meal & Uniform provided by hotel
Taxi for late night shift
Free motorbike & car parking
Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
Associate Appreciation Week
Take-care culture
Baby born gift
Birthday gift
Marriage allowance
Bereavement allowance
Annual health check
Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
Công ty Cổ phần Bao bì Cấp 1 PGA là nhà cung cấp bao bì cấp 1 đạt chuẩn GMP&ISO cho ngành dược phẩm, thực phẩm BVSK, thú y.
Chúng tôi mang đến các giải pháp đóng gói hoàn chỉnh bao gồm: chai lọ, màng nhôm, màng PVC và các phụ kiện kết hợp tùy chọn, với chi phí hợp lý và các dịch vụ sáng tạo, đáp ứng các nhu cầu riêng biệt của từng doanh nghiệp.
Là một trong số ít các nhà máy tại Việt Nam đạt tiêu chuẩn GMP&ISO bao bì, PGA sở hữu đội ngũ chuyên gia về quản lý chất lượng cùng hệ thống dây chuyền sản xuất hiện đại phù hợp với tiêu chuẩn GMP.
Với giá trị cốt lõi “Tiêu chuẩn phù hợp – Chi phí hợp lý – Chăm sóc tận tình – Vận chuyển nhanh chóng”, PGA cam kết đem lại sự hài lòng cao nhất cho khách hàng. Dù mục tiêu của bạn là nâng cao giá trị sản phẩm, củng cố thương hiệu hay đáp ứng các tiêu chuẩn sản xuất, hãy để PGA giúp bạn chinh phục điều đó!
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019
Mission
Bằng việc cung cấp các giải pháp bao bì cấp 1 sáng tạo, hiệu quả, tiết kiệm chi phí và phù hợp với tiêu chuẩn GMP, chúng tôi không ngừng nâng cao chất lượng sản phẩm và giá trị thương hiệu cho khách hàng.