Mô tả công việc
- Check-in and check-out procedures: Greet guests, verify identification and credit card information, issue room keys, and provide information about the hotel and its amenities.
- Guest assistance and problem resolution: Resolve customer inquiries and complaints in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
- Guest information and promotion: Provide guests with information about hotel services and amenities, as well as current promotions and events.
- Front desk area maintenance: Ensure that the front desk area, work areas, and equipment are clean and well-maintained.
- Guest requests and inquiries: Respond to guest requests and inquiries in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
- Check-in and check-out records: Maintain accurate records of guest check-ins and check-outs, and report any discrepancies to management.
- Guest complaints and concerns: Report any guest complaints or concerns to management immediately.
- Staff scheduling: Schedule and assign staff to ensure efficient operation of the front desk.
- Staff training: Train new and existing staff on front desk procedures and policies.
- Creating a positive work environment: Promote a positive and supportive work environment where employee feedback is valued.
- End-of-shift reports: Review end-of-shift reports to ensure that all transactions are accurate and in compliance with hotel policies.
- Cash and credit card handling: Ensure that all cash and credit card transactions are handled in accordance with hotel policies.
- Lead team in achieving review KPIs: Work with the team to develop and implement strategies to improve guest satisfaction and reviews.
- Ensure that all Guests are checked in & out according to the Framework given.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary
- Annual leave: 12 days
- Competitive salary and bonus packages based on work results
- Opportunity to build a capable and inspired workforce for new hospitality
- Participating in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to state regulations
- Evaluation based purely on capacity and rapid growth opportunities
Yêu cầu công việc
- 2 years of experience as a Guest Service Agent is required
- Effective communication in both Vietnamese & English, 3rd language is a plus.
- Team management, planning, and reporting skills
- Experienced in leading and managing teams of 8-10 people
- Good communication and guest handling skills
- Hardworking, honest, careful, enthusiastic, and a good team supporter
- Good negotiation and persuasion skills; adept at handling complaints
- Proficient in computer skills
Yêu cầu hồ sơ
Khởi nguồn từ năm 2005, Bảo Hiểm AAA được thành lập là một công ty bảo hiểm phi nhân thọ. Trong năm 2007, chúng tôi là đơn vị đầu tiên trên thị trường bảo hiểm phi nhân thọ thành lập Trung Tâm Chăm Sóc Khách Hàng (Call Centre) đồng thời triển khai sản phẩm Bảo Hiểm Du Lịch Toàn Cầu trong năm 2006.
Trong suốt 17 năm có mặt trên thị trường, hiện Bảo hiểm AAA đã có 51 chi nhánh và 100 phòng giao dịch trên phạm vi toàn quốc. Tháng 12/2021, Bảo hiểm AAA chính thức trở thành thành viên của Tập đoàn Bamboo Capital (BCG) - một trong những tập đoàn đa ngành hàng đầu Việt Nam với hơn 30 công ty thành viên và liên kết.
Việc sáp nhập vào BCG đánh dấu cột mốc quan trọng trong định hướng và sự phát triển của Bảo hiểm AAA trong tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng đầу đủ chế độ bảo hiểm theo luật lao động.
- Bảo hiểm sức khỏe AON.
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
Lịch sử thành lập
- Năm 2005, Bảo hiểm AAA được Bộ Tài chính cấp phép hoạt động trong lĩnh vực Bảo hiểm phi nhân thọ.
- Năm 2006, Ra mắt thị trường với Hội sở và 02 Chi nhánh tại TP.HCM.
- Năm 2007, Trở thành đơn vị đầu tiên trên thị trường Bảo hiểm phi nhân thọ thành lập Trung tâm Chăm sóc khách hàng (Call Center)
- Năm 2009, Nhanh chóng phát triển mạng lưới hoạt động lên 51 Chi nhánh, thêm 01 Trung tâm dịch vụ khách hàng với 100 Phòng giao dịch trên Toàn quốc.
- Năm 2013, Trở thành thành viên Tập đoàn Bảo hiểm Úc (IAG).
- Năm 2015, Thực hiện tái cấu trúc và mô hình hoạt động tập trung nhằm gia tăng dịch vụ khách hàng nhanh chóng và đáng tin cậy.
- Năm 2020, Thiết lập mục tiêu tăng trưởng hiệu quả và phát triển bền vững.
- Năm 2021, Trở thành thành viên của Tập đoàn Bamboo Capital (BCG)
- Năm 2022, Giải thưởng Top 10 Thương hiệu dẫn đầu Việt Nam
Mission
- Bảo vệ khách hàng trước những yếu tố không mong muốn trong cuộc sống bằng những gói sản phẩm đa dạng, chi phí hợp lý với quyền lợi bảo hiểm luôn được đảm bảo cùng những dịch vụ chất lượng cao theo tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo môi trường làm việc chuyên nghiệp, khuyến khích sự tự do sáng tạo. Mỗi nhân viên đều được khen thưởng, phát triển công bằng cho mọi kết quả cống hiến và hiệu quả thực tế.
- Tối đa giá trị đầu tư cho cổ đông bằng chiến lược kinh doanh bền vững, thông minh cùng cơ chế quản trị rủi ro chuyên nghiệp.