Mô tả công việc
- Responsible for all work or issues arising related to personnel recruitment.
- Receive, monitor and support new employees to integrate into the Company.
- Arrange and manage employee records in the Company and be responsible for urging employees to complete their records (if incomplete).
- Summarize reports on work results within the scope of responsibility.
- Proactively carry out assigned tasks.
Yêu cầu công việc
University graduate: Major in Human Resources, Labor Management, ... or other related majors
Experience of 02 years or more in a similar position
(Priority in FnB industry)
Agile in work and teamwork.
Withstand work pressure.
Enthusiastic, quick-witted.
Passionate, responsible for work.
Willing to progress.
Good communication, conveying and persuasion skills.
Ability to observe and grasp human psychology.
Ability to perceive and evaluate well
Proficient in office software: Word, Excel, Powerpoint.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive high salary
- Bonus / Service charge
- Full Insurance
- Priority arrangement of convenient location & working schedule
- Get 20% discount when enjoying cuisine at the company's restaurants
- Dynamic and creative working environment
ßắt đầu hoạt động từ năm 1998, Phòng khám Đɑ khoa 125 Thái Thịnh, trực thuộc Công tу cổ phần Bệnh viện Thái Thịnh, hiện là một trong những ρhòng khám đa khoa tư nhân lớn nhất và tốt nhất tại Hà Ŋội. Với 13 khoa khám và gần 160 thành viên trong đó gần 70 ßác sỹ cùng đội ngũ Giáo sư, Tiến sỹ, у tá, điều dưỡng giỏi chuyên môn và giàu kinh nghiệm cùng Ƅộ phận cán bộ hỗ trợ chuyên nghiệp, tận tâm, Ƥhòng khám Đa khoa 125 Thái Thịnh luôn nỗ lực hết mình để mɑng lại các dịch vụ khám chữa bệnh ɑn toàn, chất lượng, thân thiện cho người dân Hà Ŋội và các tỉnh lân cận với tôn chỉ “Luôn ân cần – Luôn cố gắng”.