Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a)In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
SPECIAL REQUIREMENTS
- Willing to work overtime (out of office hours, weekend, break days) to finish tasks assigned
- Go to business trip as required
- Joining some other Projects as required
WORKING ADDRESS
52 Trường Sơn, Phường 2, Quận Tân Bình, Tp Hồ Chí Minh
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 60
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Brasler Việt Nam, tiền thân là Công ty TNHH Dịch vụ và Sản xuất Anh Hiếu tự hào là một trong những doanh nghiệp đang sản xuất và cung cấp các giải pháp ngành nước hàng đầu tại Việt Nam. Trải qua quá trình hơn 10 năm kể từ khi chính thức thành lập và phát triển, các sản phẩm của Brasler đã và đang dần khẳng định vị thế của mình tại cả thị trường trong nước cũng như thị trường nước ngoài. Công ty luôn đi đầu trong việc áp dụng các dây chuyền công nghệ tiên tiến trên thế giới, kết hợp với đội ngũ cán bộ chuyên gia, công nhân viên ưu tú cho ra đời các sản phẩm thiết bị vệ sinh, phòng tắm thiết yếu cho cuộc sống.
Các sản phẩm của Brasler được sản xuất trong một quy trình quản lý nghiêm ngặt bởi những chuyên gia hàng đầu đã được khách hàng đánh giá cao bởi chất lượng vượt trội, kiểu dáng đa dạng, giá thành hợp lý, dịch vụ trước và sau bán hàng hoàn hảo và đặc biệt được tích hợp nhiều tính năng ưu việt nổi trội so với các dòng sản phẩm khác trên thị trường.