Develops realations and programs with opinion leaders, learned societies and patient associations to establish the scientific and medical legitimacy and the values of division and the brands.
Key Responsibilities
Product management:
- Play a strategic role in ensuring range and product in relevant therapeutic area meets market trend and requirement.
- Monitor the brand proactive approach towards the hospitals & clinics.
- Lead new product launches in medical channel.
- Ensure medical strategies and tactical activities are developed and implemented to improve market performance.
- Facilitate implementation of market intelligence strategies, gather, validate, and analyse competitive market information.
- Classify HCPs and build visiting plan to deliver communication plan & medical activities to achieve goal of assigned products.
- Build up and maintain business relationships with target customers, healthcare industry leaders.
- Select/ designs the O+O medical and scientific event (Medical education targeting doctors and patients, congresses, webinars, ...) so as to reputation of the unit
- Prepare materials and field force tools.
- Coordinate to another department as well as regional medical department to conduct and implement approved medical plan.
- Oversee and evaluate the implementation of medical strategy/ program to support brand objectives.
- Work with x-functional team to build up integrated medical plan of assigned products.
- Coordinate to field force team to prepare monthly & quarterly plan of action to drive attainment target.
- Budget control – ongoing analysis and follow up of medical budget of the assigned products.
Educational Background
- Minimum Level of Education: Bachelor’s
- Area of Specializations: Pharmacist/Doctor Degree
- Min 5-year experience in marketing in Multinational Pharmaceutical company service/customer oriented. Experience and knowledge in skin care & aesthetic will be an advantage.
- Strong medical marketing capability including proven success in multichannel marketing.
- Have a good relationship with KOLs, BoD, HoD of hospitals, especially in dermatology is a plus.
- Excellence in execution: prioritization, communication, stakeholder management and problem solving.
- Exceptional communication and organizational skills
- Local language required for the role dependent on location.
- Fluent in English
Công ty Cổ phần Chứng khoán SSI (SSI – HOSE) được thành lập vào tháng 12/1999 và là một trong những Công ty hoạt động lâu đời nhất tại thị trường chứng khoán Việt Nam. Với ưu thế vượt trội về nhân lực, mạng lưới, đối tác và tiềm lực tài chính, cho tới nay, SSI đã vững vàng ở vị trí công ty chứng khoán số 1 với giá trị thương hiệu và uy tín hấp dẫn nhất thị trường. Sau 20 năm vận hành theo cơ chế thị trường, Công ty đã phát triển trở thành một định chế tài chính lớn nhất trên thị trường, có tốc độ phát triển nhanh nhất với mức vốn điều lệ tăng hơn 800 lần. Bằng tiềm lực tài chính vững mạnh, hoạt động quản trị doanh nghiệp theo tiêu chuẩn quốc tế, đội ngũ nhân sự hùng hậu và chuyên nghiệp, SSI luôn cung cấp cho khách hàng những sản phẩm, dịch vụ vượt trội và toàn diện, đảm bảo tối đa lợi ích cổ đông. Hiện nay, Công ty có mạng lưới hoạt động rộng rãi tại những thành phố lớn trên cả nước như Hà Nội, Thành phố Hồ Chí Minh, Hải Phòng, Nha Trang, Vũng Tàu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BH Tai Nạn, BH Thất Nghiệp, … theo quy định của Nhà nước
- Được tham gia Chế độ bảo hiểm sức khỏe cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Các hoạt động thể thao: Tennis, Cầu lông, Yoga, Bóng đá…
- Các hoạt động Teambuilding sôi nổi, thường niên: Family Day, Gala Dinner
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 1999, công ty cổ phần chứng khoán SSI thành lập
- Năm 2001, tăng vốn điều lệ và hoạt động với 4 nghiệp vụ chính
- Năm 2002, thành lập chi nhánh tại Hà Nội
- Năm 2004, tăng vốn điều lệ lên 23.000.000.000 VNĐ
- Năm 2005, tăng vốn điều lệ lên 52.000.000.000 VNĐ và hoạt động với 6 nghiệp vụ chính
- Năm 2006, thực hiện thành công đợt phát hành trái phiếu chuyển đổi đầu tiên
- Năm 2007, công ty TNHH một thành viên của SSI được thành lập. Mở thêm hai chi nhánh tại TP HCM và Hải Phòng
- Năm 2008, thành lập chi nhánh tại vũng tàu
- Năm 2009, thành lập chi nhánh tại Nha Trang. Thay đổi hệ thống nhận diện thương hiệu. Là công ty đầu tiên được cấp phép đầu tư ra nước ngoài
- Năm 2010, thành lập chi nhánh tại Mỹ Đình
- Năm 2011, thành lập chi nhánh tại Hoàn Kiếm
- Năm 2015, là công ty đầu tiên hoàn tất thủ tục điều chỉnh giới hạn tỷ lệ sở hữu của nhà Đầu tư nước ngoài lên 100% vốn điều lệ
- Năm 2019, thành lập cơ sở tại Lê Văn Lương Hà Nội
- Năm 2020, vinh dự đón nhận danh hiệu “Anh hùng lao động” thời kỳ đổi mới
Mission
Sứ mệnh gắn kết cơ hội đầu tư với các nguồn lực tài chính luôn định hướng tất cả sản phẩm và dịch vụ của SSI tại thời điểm hiện thời cũng như trong tương lai.
Review Chứng khoán SSI
Phúc lợi thấp, làm nhiều mà không có thưởng, bóc lột sức lao động nhân viên (RW)
Chế độ đãi ngộ công ty ổn, tuy nhiên IT tuyển dụng ồ ạt, rất nhiều thể loại chém gió hoặc không làm gì (RW)
OT không lương ngày đêm với đồng lương chết đói, "trợ cấp" ăn vặt (RW)