http://en.geniee.co.jp/
With high–tech advantage, Geniee is one of the leading Supply Side Platforms (SSP) in Asia, being headquartered in Japan.
Invested by Softbank group (one of the largest Japanese mobile carriers), Geniee is expanding business across Southeast Asia and the US. According to the Deloitte Technology Fast 500 Asia Pacific 2016 Ranking, Geniee ranked in the top 200 of companies in APAC.
With the success of the media solution business in Japan, we (“GENIEE INTERNATIONAL GROUP”) have established and accelerated localization in each country: Singapore, Vietnam, Indonesia and India, providing clients with our cutting-edge Ad technology and Marketing technology solution business.
We are looking for potential candidates who are expected to be core members of Geniee Vietnam. To be part of the Geniee group, you will have the chance to work in a challenging international working environment with passionate and friendly colleagues.
Apply and become a Genieer today!
Responsibilities:
Strategic marketing planning and execution:
- Develop and implement a marketing strategy to drive the business forward
- Build annual marketing plans.
- Provide execution direction to achieve the annual marketing plans.
Market Research and analysis:
- Review current marketing trends and advertisements to determine the most effective strategies
- Research competitors to stay current with similar products or services on the market
Proposals and collaboration:
- Propose proposals to BD, PM, sales, etc. from a marketing standpoint and promote projects while smoothly collaborating with multiple related departments.
Budget Management:
- Allocate resources effectively to achieve marketing goals, monitor expenditures, and ensure campaigns are cost-efficient while delivering results
Training and Development:
- Train and develop members in their respective fields.
Job requirements:
Must-haves:
- Bachelor’s degree in marketing, communications, or advertising
- More than 3 years experience in B to B Marketing (Either Agency or Company)
- Experience of Managing team (More than 3 people)
- Experience of growing product or company by marketing
- Great command of English
Preferred:
- Experience of working with multi national team
- Outbound marketing experience, Sales experience is plus
- Webinar, Exhibition experience (Please put a link of event)
- Experience of using CRM such as Hubspot, Zoho, Salesforce.
Working time: 9:00 AM - 6:00 PM (1-hour lunch break) from Monday to Friday
Employment Package:
- Laptop (Dell, HP…) provided
- Social, public health and unemployment insurance as defined in the Labor Code
- PTI insurance for staff and 1 family member
- 12 days’ annual leave and 1 birthday leave
- Salary review: twice per financial year
- Half-year bonus: up to 100% of monthly gross salary
- Most valuable person/team awards per half-year
- Annual company trip, annual health check
- Club Allowance, chance to join club activities with cost bearing up to $20/month
Resume submission:
Please note that only qualified candidates will be contacted.
Công ty CP Cỏ May Farm, thành viên của Cỏ May Group, là một doanh nghiệp trẻ kinh doanh lĩnh vực sản xuất, chế biến, phân phối thực phẩm tươi sống và chế biến. "Chất lượng thay lời nói" là phương châm để Cỏ May Farm không ngừng sáng tạo, cải tiến chất lượng để luôn đồng hành, mang đến cho khách hàng thân yêu những sản phẩm tươi sạch, thơm ngon, chất lượng.
Chuỗi giá trị của CM Farm được xây dựng ngay từ vùng nguyên liệu của mình. Vùng nuôi của CMFarm là các NÔNG TRẠI XANH ở ven sông Cửu Long, với quy trình nuôi trồng được theo dõi chặt chẽ từ con giống đến thức ăn chăn nuôi phải có nguồn gốc xuất xứ, kiểm soát dư lượng kháng sinh, dịch bệnh để ổn định chất lượng cá nguyên liệu, đáp ứng tốt tất cả các tiêu chuẩn khắc khe của hoạt động sản xuất và chế biến thủy sản.
Và để hoàn thành CHUỖI GIÁ TRỊ BỀN VỮNG - TỪ NÔNG TRẠI ĐẾN BÀN ĂN, CMFarm đã xây dựng nhà máy chế biến hiện đại, với dây chuyền nhập khẩu từ Châu Âu đáp ứng các tiêu chuẩn quốc tế như HACCP, ISO, Halal... Từ đây, các sản phẩm được nghiên cứu chuyên sâu ra đời, làm gia tăng thêm giá trị cho người tiêu dùng. Những sản phẩm của CMFarm phục vụ các nhu cầu đa dạng và tiện dụng từ cá sơ chế đến các sản phẩm được chế biến sẵn, kể cả đáp ứng các nhu cầu cao cấp về các sản phẩm từ cá.
CMFarm chúng tôi đem sản phẩm trực tiếp đến bàn ăn của người tiêu dùng Việt, thông qua hệ thống bán hàng hiện đại đảm bảo sản phẩm luôn an toàn, tươi ngon và tự nhiên. Trong suốt hành trình 40 năm xây dựng CHUỖI GIÁ TRỊ BỀN VỮNG - TỪ NÔNG TRẠI ĐẾN BÀN ĂN, của CMFarm, chúng tôi vẫn luôn nỗ lực cho một cam kết sản phẩm, đó là “Tươi ngon từ nông trại”.