Mô tả công việc
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager/ Operation Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Alphaway Technology trong năm 2021 đang trong giai đoạn phát triển nóng, chuyển mình mạnh mẽ, từ 1 công ty chuyên về outsource Alphaway đã chuyển mình thành một group:
Alphaway Outsourcing: chuyên mảng outsource cho các khách hàng khối chính phủ, ngân hàng và viễn thông
Alphaway Fintech: công ty con của Alphaway cung cấp nền tảng fintech kết nối giữa người dùng với dịch vụ
Alphaway Banking: công ty con của Alphaway cung cấp các giải pháp cho ngân hàng tại Việt Nam
Alphaway Global: công ty con của Alphaway đặt tại Singapore cung cấp banking solution cho các bank ở Đông Nam Á, hiện tại AG đang triển khai giải pháp Mobile Banking, Credit Scoring và Ví điện tử cho ngân hàng lớn thứ 2 ở Myanmar, trong năm 2020 sẽ triển khai bank solution cho 25 bank ở SEA
Review Alphaway Technology
Đúng là văn phòng công ty không đẹp, vì nhân viên đều đi onsite cả. Nhưng địa điểm làm việc của mình không ở công ty mà ở bank nên không sao.(rv)
Chế độ khá ổn, sếp vui tính, hoà nhã thân thiện tôn trọng nhân viên (RV)
Công ty chuyên os các bank, văn phòng bé, hr chỉ có vài người (RV)