Job Description
- Manage the agency’s performance on online advertising campaigns via Google Ads, TikTok Ads, Facebook Ads, etc., to generate leads and acquire customers;
- Initiate following and deeply analyze Digital metrics to evaluate and optimize the efficiency of Digital activities and collaborate with the Digital team;
- Plan and monitor the company‘s ongoing presence on social media platforms such as Facebook, TikTok, and YouTube;
- Gain insights into the latest online marketing trends and continually update marketing strategies;
- Propose SEO direction and collaborate with the content team to enhance the company’s website;
- Optimize website performance, including organic traffic, bounce rate, conversion rates, etc., to improve user experience and increase the number of traffic and leads;
- Identify key issues in different contexts and perspectives to deliver project objectives;
- Analyze the effectiveness of digital marketing using analytics tools, such as Google Analytics (GA4), SEM Rush, and SimilarWeb;
- Continuously implement PDCA to improve advertisement performance, maintain the effective channel/content, and improve ineffective activities by A/B test.
Requirements
- Bachelor’s degree in Marketing/ Business is preferable;
- Proficiency in English communication & Microsoft Office;
- Analytical mindset and critical thinking skills;
- At least 2 years in Digital Marketing for lead generation and performance tracking;
- Experience and Knowledge of digital marketing, including SEO, SEM, social media platforms (Facebook, Youtube, TikTok), and web analytics tools: Google Analytics (GA4), SEM Rush, SimilarWeb, etc.
Other information
- Working place: No 02, Pho Quang Street, Ward 02, Tan Binh District, Ho Chi Minh City
- Working time: 7:30 – 17:30, from Monday to Friday
Benefits
- Allowances: Attendance, Transportation, Lunch
- Salary Review and Bonus
- PVI Healthcare Package
- Company events: Family Day, Company Trip, Year-End Party, Sales Achievement Party
- Full social insurance contribution
- Flexible working hours
- Vehicle purchase with discounts
- Subsidy for learning driving licenses and foreign language classes
Công ty cổ phần công nghệ dược phẩm Nafaco được thành lập năm 2011. Khởi nguồn từ nghiên cứu, ứng dụng những thành tựu dược học cổ truyền Việt Nam, Nafaco đã trở thành nhà sản xuất, phân phối lớn các sản phẩm đông dược có gốc thiên nhiên và nhận được sự đồng hành của nhiều nhà Khoa học, Lương y, Lương dược hàng đầu trong nước. Với khát khao mạnh mẽ là tạo ra những giá trị mới thực sự hữu ích cho con người, NAFACO đã nghiên cứu, ứng dụng những công nghệ hiện đại, xây dựng hệ thống phân phối chuyên nghiệp, quản trị tiên tiến nhằm đem lại cho người dùng những dược phẩm chất lượng tốt nhất với giá cả hợp lý.
Với phương châm lấy lợi ích cộng đồng làm trung tâm, chia sẻ các giá trị giữa khách hàng và doanh nghiệp, NAFACO luôn xây dựng, duy trì mối quan hệ tin tưởng, tôn trọng lẫn nhau và đã trở thành đối tác thân thiết, tin cậy, hiện diện tại hơn 400 bệnh viện và 20,000 nhà thuốc trên khắp các tỉnh, thành phố của Việt Nam.
NAFACO luôn ý thức được trách nhiệm xã hội gắn với sự phát triển bền vững của doanh nghiệp. Do vậy, mọi hoạt động của NAFACO đều hướng tới lợi ích cộng đồng, hỗ trợ các hoạt động xã hội thiết thực, nghiên cứu và ứng dụng các công nghệ sạch, giữ nghiêm ngặt các tiêu chuẩn về bảo vệ môi trường trong sản xuất dược phẩm. Nhà máy, kho và phòng kiểm nghiệm của NAFACO đều đạt tiêu chuẩn WHO, GMP, GLP, GSP, giúp quản lý, kiểm soát chặt chẽ chất lượng sản phẩm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
- NAFACO luôn xây dựng, duy trì mối quan hệ tin tưởng, tôn trọng lẫn nhau và đã trở thành đối tác thân thiết, tin cậy, hiện diện tại hơn 400 bệnh viện và 20,000 nhà thuốc trên khắp các tỉnh, thành phố của Việt Nam.