Mô tả công việc
A Digital Marketing Executive for our prestigious 5-star boutique resort will play an essential role in enhancing our brand presence online, driving digital engagement, and supporting key revenue and promotional objectives.
KEY RESPONSIBILITIES:
1. Marketing Strategy and Budget Management
• Propose and optimally utilize the digital marketing budget.
• Analyze and evaluate the performance of digital marketing and promotion campaigns.
• Prepare weekly, monthly, seasonal digital marketing reports.
2. Digital Marketing and Online Presence
• Update and monitor information, content, promotions, and offers on the resort’s website, booking engine, and other digital platforms, as well as restaurant outlets’ social media pages.
• Oversee digital platforms (Meta ads manager, API) and online advertising.
• Manage SEO, SEM, GDN, the resort website, Google Analytics, Google Tags and Google Business.
• Plan and execute EDM campaigns.
• Work with media agency and manage awards entries.
3. Content and Media Management
• Direct photographers to take pictures of the resort, rooms, food, drinks, and events.
• Collaborate with external video editors to produce short videos for Facebook/Instagram reels and posts.
• Assist with translations for articles, social media posts, and menus as required and draft articles on different topics in both English and Vietnamese.
4. Brand website and Online Travel Agents Management (OTAs)
- Content Management: Oversee and ensure accuracy and relevancy of online content, imagery, and details related to the resort’s amenities, services, and unique selling points across all digital platforms.
- Collaborative Promotion Strategy: Work closely with the Head of Revenue Management to craft and adjust offers and promotions tailored to specific source markets and key accounts, supporting a balanced segment mix and maintaining desired market share.
- Rate and Promotion Parity: Maintain consistency in rates, offers, and promotions across all digital channels, including OTAs, metasearch platforms, mobile apps, and member-exclusive deals.
- Competitive Positioning on OTAs: Continuously monitor and optimize the resort's positioning on online travel agents to secure and sustain the best possible rankings.
- Market & Industry Insight: Stay informed of evolving market trends, industry shifts, and digital marketing practices by regularly participating in relevant workshops, conferences, and networking events.
5. Internal Collaboration
- Work regularly with other departments in the resort to promote Salinda’s products and services.
- Share news and information related to awards, posts/published online articles, bloggers, and media stays internally on the chat group or emails
Quyền lợi được hưởng
- Full salary and service charge
- Annual bonus based on performance
- Team activities and parties
- 30% staff discount for restaurants and spa
- One free night stay per year in the resort
- Growth opportunity and/or cross-training
- A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in business management, Marketing, Hospitality Managemet or related field.
- Proven experience in digital marketing, ideally within the luxury or hospitality sector
- Strong knowledge of digital marketing, online travel agents (OTAs), meta platforms, and e-commerce tacticals.
- Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
- Excellent communication skills for cross-functional collaboration
- Proactive mindset with an ability to stay ahead of digital marketing trends
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần công nghệ dược phẩm Nafaco được thành lập năm 2011. Khởi nguồn từ nghiên cứu, ứng dụng những thành tựu dược học cổ truyền Việt Nam, Nafaco đã trở thành nhà sản xuất, phân phối lớn các sản phẩm đông dược có gốc thiên nhiên và nhận được sự đồng hành của nhiều nhà Khoa học, Lương y, Lương dược hàng đầu trong nước. Với khát khao mạnh mẽ là tạo ra những giá trị mới thực sự hữu ích cho con người, NAFACO đã nghiên cứu, ứng dụng những công nghệ hiện đại, xây dựng hệ thống phân phối chuyên nghiệp, quản trị tiên tiến nhằm đem lại cho người dùng những dược phẩm chất lượng tốt nhất với giá cả hợp lý.
Với phương châm lấy lợi ích cộng đồng làm trung tâm, chia sẻ các giá trị giữa khách hàng và doanh nghiệp, NAFACO luôn xây dựng, duy trì mối quan hệ tin tưởng, tôn trọng lẫn nhau và đã trở thành đối tác thân thiết, tin cậy, hiện diện tại hơn 400 bệnh viện và 20,000 nhà thuốc trên khắp các tỉnh, thành phố của Việt Nam.
NAFACO luôn ý thức được trách nhiệm xã hội gắn với sự phát triển bền vững của doanh nghiệp. Do vậy, mọi hoạt động của NAFACO đều hướng tới lợi ích cộng đồng, hỗ trợ các hoạt động xã hội thiết thực, nghiên cứu và ứng dụng các công nghệ sạch, giữ nghiêm ngặt các tiêu chuẩn về bảo vệ môi trường trong sản xuất dược phẩm. Nhà máy, kho và phòng kiểm nghiệm của NAFACO đều đạt tiêu chuẩn WHO, GMP, GLP, GSP, giúp quản lý, kiểm soát chặt chẽ chất lượng sản phẩm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
- NAFACO luôn xây dựng, duy trì mối quan hệ tin tưởng, tôn trọng lẫn nhau và đã trở thành đối tác thân thiết, tin cậy, hiện diện tại hơn 400 bệnh viện và 20,000 nhà thuốc trên khắp các tỉnh, thành phố của Việt Nam.