At QIMA, we’re on a mission to help our clients make products consumers can trust.
Working with over 30,000 global brands, retailers, manufacturers and food growers, we are on the ground wherever products are made. We help businesses secure every step of their supply chain with quality inspections, supplier audits, certifications, and lab testing, all powered by our intelligent digital platform.
Our team of 5,000 QIMers (and counting) across 40 offices and laboratories, are united in our shared passion for innovation and integrity, and guided by our QIMA values in the decisions we make every day. We believe in the work we do, and in making a positive difference in the world. Does this sound like something you’d like to be a part of?
Our Consumer Goods Division is dedicated to helping brands, retailers and manufacturers worldwide deliver safe, quality and ethically made products to their consumers. Every day at work, our inspectors, auditors, and lab techs use their expertise to help safeguard the products you use every day in your home: from clothes and footwear to toys and baby products, to electronics, appliances, and furniture.
Our operations department’s purpose is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality
Job Description
As an Quality Inspector, you’ll be reporting to Inspector Team Leader or Operations Manager and working as part of our Operations department. The purpose of QIMA’s Operations team is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality.
Your main duties will revolve around on-site quality inspections of our clients’ products.
- Check email daily to receive inspection documents.
- Attend to inspections on time and communicate with supplier in a professional way.
- Perform the inspection of the merchandise according with company procedures. Supervise the stuffing of the containers according with company procedures.
- Fulfill inspection reports according with company procedures and timelines.
It could be you if you have:
- Possess a college degree or above in apparel or related fields
- Experience of more than 3 years in quality management for garment/textile products
- Knowledge of AQL standards, as well as relevant safety and quality regulations
- Good command of English (spoken and written)
- Great attention to detail and strong professional ethics
If you fit the bill for this position, we’d love to hear from you! Send your resume and cover letter to [email protected]
Công ty cổ phần công nghệ gỗ Đại Thành là một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam chuyên sản xuất và xuất khẩu các mặt hàng nội thất: Indoor, Outdoor và kitchen cabinet. Với hơn 25 năm kinh nghiệm trong ngành gỗ, công ty Đại Thành đã xây dựng được uy tín và danh tiếng của mình trong việc cung cấp các sản phẩm chất lượng cao với giá cả hợp lý ra toàn thế giới.
Công ty Đại Thành sử dụng những loại gỗ tốt nhất, được kiểm tra chặt chẽ để đảm bảo tính chất về độ bền, độ ổn định và tính thẩm mỹ của sản phẩm. Với một đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, tận tâm và nhiệt tình, công ty Đại Thành cam kết mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng và dịch vụ tốt nhất.
Với quy mô nhà máy lên đến ~20.000 m2 cùng với trang thiết bị hiện đại và đội ngũ giàu chuyên môn, kinh nghiệm. Đại Công ty Cổ Phần Công Nghệ Gỗ Đại Thành làm ra những sản phẩm được thiết kế độc đáo, tinh tế và đa dạng để đáp ứng nhu cầu của khách hàng. Đặc biệt, công ty Đại Thành còn cung cấp các giải pháp tùy chỉnh để đáp ứng những nhu cầu đặc biệt của từng khách hàng.
Với tầm nhìn của một doanh nghiệp phát triển bền vững, công ty Đại Thành luôn đề cao việc bảo vệ môi trường và sử dụng các nguồn tài nguyên bền vững trong sản xuất. Điều này đã giúp công ty Đại Thành có được sự tín nhiệm của khách hàng và trở thành một trong những đối tác đáng tin cậy nhất trong ngành gỗ tại Việt Nam.