Mô tả công việc
- Ensure that all front desk staff are efficient and friendly when customers arrive or leave the hotel. Act to be an example for other employees.
- Listen and understand customer requests and inquiries, and speak in a positive and clear voice. If necessary, provide a guide to each office's opening hours and a guide to the area surrounding the hotel
- Customer complaints are solved by making a thorough investigation and making effective decisions. Make decisions based on past practices and experiences and take appropriate action. In special circumstances, appropriate modifications are made. Monetary compensation measures are used as a last resort after taking action where possible.
- Quickly complete the entry and exit registration process by inputting or outputting information to a computer system and confirming information about customers and room rates; Assign rooms according to customer needs. Register and issue your room key. If necessary, provide room keys, coupons, brochures, etc. to customers in designated folders. The customer closes the account at the time of Check-Out.
- Obtain a credit card authorization using a card terminal. Handle cash and exchange foreign currency. Register on computer to bill hotel facility for customer's room.
- Incoming calls are answered in a positive and clear voice. If necessary, the customer's message is entered or printed on the computer and delivered to the customer. Receive and store mail, parcels, faxes, etc. at the request of the customer.
- When instructing employees, always do so clearly and effectively in writing or orally. Assign and direct detailed work to the general staff. Supervise and improve on performance.
- If there is a new employee, play a role as a mentor to teach the department's work for new employees.
- Completion of necessary training at the hotel.
- Participate in departmental monthly meetings to discuss the results of the department's operations and share information. Suggest improvements by focusing on improving service to customers and employees.
- If necessary, perform any other tasks related
Quyền lợi được hưởng
*Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year- 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Service Charge support, meal, transport, mobile allowances during pre-opening/ Hỗ trợ phí phục vụ, tiền ăn trong ca, xăng xe và tiền điện thoại trong giai đoạn tiền khai trương
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.
Yêu cầu công việc
- Business standard (MS-Office and Opera)
- 2-year college degree or above, bachelor degree preferred(Hotel management related major preferred)
- At least 3 years front desk service experience
Yêu cầu hồ sơ
SĐT:0235-625-0088
Công ty Cổ phần Công nghệ Kỹ thuật Vtech là công ty mới được thành lập từ năm 2013 với đội ngũ nhân viên tài năng, trẻ trung và nhiệt huyết cùng sứ mệnh tiên phong trong ứng dụng công nghệ cao, tạo ra các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất mang lại lợi ích tối đa cho khách hàng và cộng đồng.
Với những tiêu chí và định hướng riêng của mình, Vtech đang cho ra mắt các dịch vụ, sản phẩm trẻ trung, mới lạ với chất lượng cao và nội dung riêng biệt.
Hiện nay, Vtech đang cung cấp các nền tảng trực tuyến và trên di động để phát triển các dịch vụ liên quan đến Mạng xã hội, video, Game, Game Maketing... Vtech cũng là đối tác lớn cung cấp kho nội dung cực kỳ phong phú của các nhà mạng trong và ngoài nước, đài truyền hình VTV, Anninh TV, Yeah1...Và hiện tại, Vtech là đối tác độc quyền của Dịch vụ Đào tạo Tiếng Anh trực tuyến Elsa Speak.
Cùng với chiến lược phát triển, xây dựng công ty lớn mạnh, Vtech luôn coi người lao động chính nguồn lực quan trọng nhất, quý giá nhất để tạo nên nền tảng vững chắc để đi lên. Hiện nay, quy mô của công ty không ngừng mở rộng và rất cần những nhân viên nhiệt huyết, trí tuệ, tài năng và sáng tạo.