Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage an assigned territory and demonstrate extensive knowledge of potential customers and competitors in this area.
- Cover both Sai Gon and Da Nang. Travel to Da Nang on quarterly basis or on business demand.
- Timely data entry in our Customer Relationship Management tool
- Orchestrate customer I branch relationships and collaborate with regional Product, Service, Geo, and Knowledge Management resources
- Participate in the creation of value-added solutions for customer's logistics needs, including supporting diagrams and cost-benefit calculations
- Support the transition of new accounts through customer introduction, information transfer, and securing any necessary customer paperwork. When needed, support AR (accounts receivable) collection.
- Attend training & development sessions to continue developing selling skills and updating Expediters Product and Service knowledge Involvement in local trade groups, as directed by the District Sales Manager
- Take on additional assignments as required, supporting company needs
Yêu Cầu Công Việc
- University degree or equivalent qualifications
- Having at least 1 year experience in Logistics/Shipping/Freight Forwarding
- The ability to meet with customers off-site on a regular basis
- Oral and written proficiency in the English language
- Oral and written in the Chinese language is an advantage
- Strong problem solving, organizational, and interpersonal skills
- Ability to work productively both individually and in a team environment
- Sense of urgency for goal achievement
- Self-motivated with ability to work in a fast-paced and constantly changing environment
- Comfortable with regular data entry on a laptop computer
- Strong rapport and relationship-building focused
- Empowered to make quick decisions in response to changing conditions
- Extroverted, confident, enthusiastic, and persuasive
- Influences others to action
- Timeliness and accountability for results
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần Công Nghệ Nanosoft được thành lập vào ngày 14 tháng 2 năm 2008, trải qua hơn 13 năm hình thành và phát triển Nanosoft đã có những bước tiến vững chắc trong lĩnh vực sản xuất và kinh doanh các sản phẩm CNTT, đặc biệt là các giải pháp quản lý y tế (bệnh viện, phòng khám, trung tâm xét nghiệm) và giải pháp quản lý Spa - Thẩm mỹ viện - Bệnh viện thẩm mỹ.
Là 1 trong những nhà cung cấp phần mềm quản lý có mặt đầu tiên trên thị trường, Nanosoft luôn không ngừng nỗ lực phát triển bền vững cùng khách hàng, chúng tôi đã, đang và sẽ không ngừng cung cấp những sản phẩm có chất lượng cao và dịch vụ sau bán hàng hoàn hảo nhằm mang đến sự hài lòng cao nhất cho khách hàng, cũng như đóng góp tích cực cho sự phát triển của ngành công nghệ thông tin tại Việt Nam.