Chi tiết công việc
- Generating and processing new sales leads as necessary.
- Arranging appointments with clients and the sales team.
- Following up with customers to understand their needs.
- Providing necessary data or reports to the sales team.
- Acknowledging customers by responding to emails, texts, and phone calls.
- Performing necessary administrative work, including filing reports or presenting documents to the sales team.
- Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
- Work performance review 2 times/ year;
- Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
- 01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
- 01 day remote work per month; A flexitime allowance of 90-180 minutes per month for employees.
- Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
- Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
- Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;
- Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
- Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
- Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;
- Proficient in Japanese (N2), both speaking and listening.
- Proficiency with MS Office.
- Excellent communication skills.
- Strong analytical and multitasking skills.
- Teamwork and motivational skills.
- Knowledge in IT fields, economics, and/or equivalent experience.
- In-depth understanding of sales principles and customer service practices.
Công ty Cổ Phần Công Nghệ Nanosoft được thành lập vào ngày 14 tháng 2 năm 2008, trải qua hơn 13 năm hình thành và phát triển Nanosoft đã có những bước tiến vững chắc trong lĩnh vực sản xuất và kinh doanh các sản phẩm CNTT, đặc biệt là các giải pháp quản lý y tế (bệnh viện, phòng khám, trung tâm xét nghiệm) và giải pháp quản lý Spa - Thẩm mỹ viện - Bệnh viện thẩm mỹ.
Là 1 trong những nhà cung cấp phần mềm quản lý có mặt đầu tiên trên thị trường, Nanosoft luôn không ngừng nỗ lực phát triển bền vững cùng khách hàng, chúng tôi đã, đang và sẽ không ngừng cung cấp những sản phẩm có chất lượng cao và dịch vụ sau bán hàng hoàn hảo nhằm mang đến sự hài lòng cao nhất cho khách hàng, cũng như đóng góp tích cực cho sự phát triển của ngành công nghệ thông tin tại Việt Nam.